VitroFiesta

Wokmeeting Yakimono

75 posts in this topic

ben aanwezig ik denk dat ik ff skip op de verjaardag ff heen en weer tuffen

definitieve aanmelding volgt

---------------------------------------

Aanwezig ga van Hilversum naar Houten terug naar Hilversum

Ik kom wel redelijk laat, las reservering restaurant half 7, heel veel eerder zal ik er niet zijn, denk 6 uur/kwart over 6.

Reden: ben eerst op verjaardag van vrienden van me maar die vinden het prima dat ik 'even' heen en weer ga

Het gaat de goede kant op , maar voor deze gezellige avond verwachten we toch wel wat meer volk .

Ziet er inderdaad al goed uit, maar het kan altijd beter!

Hmm ik maak gewoon tijd.... Pim carpoolen????

Is Pumapoolen ook goed......

Zag dat het met de aanmeldingen een beetje stil viel , vandaar even een schopje omhoog om het weer even onder de aandacht te brengen...... :byebye:

Zag dat het met de aanmeldingen een beetje stil viel , vandaar even een schopje omhoog om het weer even onder de aandacht te brengen...... :byebye:

Schopje........

Mensen, wat houdt jullie tegen?

We zijn nog maar met 8 man, en eerlijk gezegd had ik toch minimaal het dubbele verwacht. De eerste paar dagen liep het storm, en daarna werd het stil. Iedereen zal er zijn redenen voor hebben, en het gaat hoe dan ook door, maar toch vind ik dat stiekem wel een klein beetje jammer.

Als ik had gekunt had ik gekomen, alleen momenteel gaat dat niet ivn werk

Had iedereen graag eens ontmoet maar ik moet helaas werken en verlof nemen is geen optie.

Ben weg vanaf 17okt voor 4 weken...Hopelijk volgende keer!

Ik heb een uitje van het werk, van wegen een collega die weg gaat.

Volgende keer beter !

Dit excuus is nog niet gebruikt..... :oops:

Net een huis gekocht dus daar gaat veel tijd en geld in zitten...

Wij zullen er ook bij zijn...echter pas tegen 6 uur...omdat ik zelf tot 5 uur werkt...dus effe wachten op ons voordat jullie aan tafel gaan... Kan dat? :grin:

Effe oppas regelen en dan kunnen we ons aanmelden

ik zie geen probleem :duim:

Zelfs ik ben er :D

Wij zullen er ook bij zijn...echter pas tegen 6 uur...omdat ik zelf tot 5 uur werkt...dus effe wachten op ons voordat jullie aan tafel gaan... Kan dat? :grin:

Effe oppas regelen en dan kunnen we ons aanmelden

ben ik niet de enige laatkomer

want ook ik ben er dit keer :D

Natuurlijk, geen probleem, dan reserveer ik gewoon voor 7 uur.

Dat komt mij ook best goed uit, aangezien ik even mee wil helpen iets uit Belgie te halen met veel mensen. (groot en zwaar voorwerp)

Nu hoef ik me dus niet te haasten, dan ben ik er wel rond 17.30 - 18.00. (of misschien eerder als we eerder klaar zijn.)

Schopje........

Nou is er weer eens een keer iets leuks georgsaniseerd , en wat blijkt laten de leden het afweten.

Had toch wel verwacht dat er zich meer mensen zouden opgeven voor het wokken.

Laat nu eens zien dat er vanuit de clubleden ook de animo bestaat om deel te nemen aan zulke activiteiten.

Anders krijg je weer hetzelfde als voorheen , dat de wil om iets te organiseren verloren gaat door het teleurstellende aantal leden dat zich opgeeft.

Als je iets organiseert wil je ook een fatsoenlijke opkomst , want waarom zou je nog iets organiseren als er toch geen interesse voor is.

Oke thanx...krijg ons nie aan gemeld in aanmeldings schema ( zal wel iets fouts doen haha)

We gaan wel nog steeds mee...kan zijn met joanna erbij maar die neem nie veel ruimte in beslag dus hoeft je niet een extra stoel bij te bestellen hoor...weten pas volgende week of we ze mee nemen of thuis laten

Nou is er weer eens een keer iets leuks georgsaniseerd , en wat blijkt laten de leden het afweten.

Had toch wel verwacht dat er zich meer mensen zouden opgeven voor het wokken.

Laat nu eens zien dat er vanuit de clubleden ook de animo bestaat om deel te nemen aan zulke activiteiten.

Anders krijg je weer hetzelfde als voorheen , dat de wil om iets te organiseren verloren gaat door het teleurstellende aantal leden dat zich opgeeft.

Als je iets organiseert wil je ook een fatsoenlijke opkomst , want waarom zou je nog iets organiseren als er toch geen interesse voor is.

Helaas kan je leden niet verplichten zich aan te melden...dat er door meerdere worden gezegd dat ze weer eens een meeting willen, wil nog niet zeggen dat ze dan ook komen.. doordat er niet genoeg animo is moet mensen zich er niet van weerhouden om niks meer te organiseren.

Alles kost geld en niet iedereen heeft daar voldoende van, er zijn andere dingen belangrijker dan bijv dit ( spreek uit ervaring,maar kunnen wel afleiding gebruiken)

Wat de reden ook zijn van andere leden, is nog steeds hun beslissing..is jammer maar het zij zo..

De vaste club leden zullen er bij zijn,en zullen nog steeds blijven organiseren..dat de aanmelding tegen vallen vinden wij ook jammer..maar nogmaals je kan niemand verplichten of zeggen dat ze bijv smoesjes verzinnen

Maar goed wij zullen er zijn en zullen proberen onze feest mutsen op te zetten :-)

Ben er zelf niet bij maar loop ook tegen dit probleem aan met de vermogensmeeting/meting.

Ach ieder z'n ding, had het verwacht en heb het daarom gecombineerd met focusclub :)

Tja als je een meeting dichtbij huis hebben moet je het zelf organiseren en ook tijd in stoppen.

Ik zie elders ook vaak een vaste groep die komt en andere die zeggen een meeting te willen niet komen.

Ik ben ook aanwezig samen met mijn vriendin

Dus weer 2 extra erbij

Kijk, dat is weer mooi!

Ik zal van het weekend even de aantallen optellen, ook voor wie zich niet via de site kan aanmelden, en dan reserveer ik komende zondag. Dan heb ik in ieder geval globaal een aantal, maar ik denk dat mochten er in de loop van de week nog mensen bij willen komen, dan valt er vast wel iets te regelen.

Ik ben ook aanwezig samen met mijn vriendin

Dus weer 2 extra erbij

nog meer nuchterheid uit het noorden des lands :D:P

Guest
This topic is now closed to further replies.