VitroFiesta

Wokmeeting Yakimono

75 posts in this topic

In het venster hieronder vindt je alle informatie over de meeting. Wil je deelnemen aan de meeting dan kan je je hier via de website aanmelden. In dit topic kan je discussiëren over de meeting. Het is niet nodig om aan te geven of je wel of niet komt want de deelnemers kan iedereen zien in het venster hieronder.

Nu blijkt dat er toch meer leden zijn die zin hebben in meetings, ga ik het maar weer eens proberen. Om mensen de tijd te geven om vooruit te plannen, komen we al snel eind oktober uit, en dan is het hoogstwaarschijnlijk al weer redelijk koud en guur aan het worden. Het is dus wel lekker om iets te hebben waar je ook naar binnen kan, en dan kunnen we net zo goed gelijk eten. Ik heb gekozen voor een wokrestaurant in Houten, zodat het voor bijna iedereen te rijden is. Ik heb een willekeurige datum geprikt, maar mocht blijken dat er dan helemaal niemand kan, dan kunnen we altijd een andere datum kiezen.

Zaterdag 29 oktober 2011

Wokrestaurant Yakimono in Houten

Aanvangsttijd: 17:30 uur

Kosten: € 23.50 per persoon (exclusief drank)

Opgeven voor: Zondag 23 oktober in verband met reserveren.

Graag dus ook even het aantal personen doorgeven.

Bij deze meeting zal de nadruk voornamelijk liggen op gezellig samenzijn en eten, en niet zo zeer op de auto's. Je hoeft je auto niet te wassen of poetsen, desnoods kom je op de motor, trein, fiets of lopend. Het restaurant heeft 200 gratis parkeerplaatsen, dus we beginnen daar rond 17:30 uur. We kunnen dan eerst even kletsen en alsnog auto's bekijken, en dan reserveer ik het restaurant zo rond half 8. Voor € 23,50 per persoon kan je tot 22:30 uur onbeperkt Wokken, inclusief voor en nagerecht, exclusief drank. Partners/aanhang zijn uiteraard van harte welkom.

Het restaurant is makkelijk te bereiken vanaf de A27, en ligt redelijk centraal op ongeveer 60 kilometer vanaf Amsterdam, Rotterdam en Arnhem. Dit is bewust gekozen om het voor iedereen leuk te houden.

Ik heb nu gekozen voor een zaterdag avond, maar mochten voor de meesten een zondagavond beter uitkomen, dan kan dat natuurlijk ook. Helaas kunnen we het natuurlijk niet iedereen naar de zin maken, maar ik doe mijn best. Er is ook een mogelijkheid om vooraf te gaan bowlen (zelfde locatie), maar dan zullen we waarschijnlijk iets eerder beginnen. Ik hoor graag als hier animo voor is.

Staat genoteerd. heb tot nu toe nog niks staan die datum dus dat zou goed moeten komen.

Zoals op EFE ook al aangegeven: :duim:

Weet alleen niet of ik de 29e kan ivm met een v erjaardag van een vriendin.

Ze weet nog niet of ze het een vrijdag of zaterdag houd ivm met ADO Den Haag.

Houd ze het een vrijdag ben ik een zaterdag zeker in het wokrestaurant te vinden.

Wokken FTW!! En als ik kan, ben ik er ook zeker voor om van te voren te gaan bowlen of iets dergelijks. :cheerlie:

ADO= Voetbal = Onbelangrijk

Wij= Fiestavrienden= Wel Belangrijk

:mrgreen:

Tsjah feit is dat zij niet weet of ze het in de kroeg wil houden op zaterdag als ADO speelt, of vrijdag bij haar thuis.

Ik hoop vrijdag, want dan is het zaterdag vol aan de wok y00 8-):grin:

Twijfel... staat nog een engine swap op het programma voor oktober denk ik (niet de mijne overigens) :P

Lijkt me wel leuk, maar ik weet nu nog niets zeker.

Twijfel... staat nog een engine swap op het programma voor oktober denk ik (niet de mijne overigens) :P

Bij deze meeting zal de nadruk voornamelijk liggen op gezellig samenzijn en eten, en niet zo zeer op de auto's. Je hoeft je auto niet te wassen of poetsen, desnoods kom je op de motor, trein, fiets of lopend.

:cheerlie:

(Ook andere hierboven niet genoemde voertuigen, al of niet voorzien van electrische danwel verbrandingsmotor, en eventueel langs spoorstaven voortbewogen, zijn toegestaan).

Even voor alle duidelijkheid, wij zouden het eens leuk vinden dat als er wat georganiseerd word dat er dan niet gelijk word gereageerd met dan heb ik misschien wel dit te doen of dat te doen.

Er word ver voor de datum al een planning gemaakt door ons en het zou dan zo moeten zijn dat je alleen hierop reageerd als je mee gaat.

Wij hebben in het verleden al vele meetingen georganiseerd en daaruit is gebleken dat er door de fiestaclub leden van alles word verzonnen om niet deel te hoeven nemen aan zo'n evenement.

Of ze geven zich op , komen ze gewoon niet opdagen....

De smoezen....Een kleine selectie anders is de pagina vol....

Ben nieuw en ik ken nog niemand......Duh als je niet komt blijft dat zo.

Mijn auto is nog standaard....Nou en , gezelligheid staat voorop daarna pas je auto......

Ik weet niet zeker of ik kan misschien heb ik dan al wat......Wat dan ...Ja weet ik nog niet..Agenda zou wel handig zijn.

ik weet het nog niet aangezien mijn auto nog verbouwd moet worden....Rij je met iemand mee.....

Is te ver weg.........Dan kunnen we wel stoppen met organiseren....

Ligt aan het weer of ik kom...........Je zit toch droog of zie ik dat verkeerd....

ik zat er over te denken om ook mee te gaan maar denk het niet....Waarom dan niet.........no reply....

Geen zin om alleen te rijden.........Neem je je vriend of vriendin mee.....

Op zaterdagavond ga ik altijd stappen.......Leuk voor je.....

Ligt eraan hoeveel er komen anders kom ik niet........Als we allemaal zo denken komt er niemand.....

Dan stop je wat eerder met sleutelen op zaterdag en ga je zondag verder....

Zaterdag 29 oktober 2011

Wokrestaurant Yakimono in Houten

Aanvangsttijd: 16:00 uur

Kosten: € 23.50 per persoon

Opgeven voor: Zondag 23 oktober in verband met reserveren.

Deelnemers voor de wok....

1. Pim - 1 persoon

2. Niels - 1 persoon

Pim ik ben het wel met je eens. als je echt wil kan je vaak ook gewoon wel wat regelen. ff afgezien van bijvoorbeeld mensen die werken in het weekend. Het kan natuurlijk best een keer zo zijn dat je je eerst aanmeld en vervolgens toch niet kunnen maar het gebeurde de afgelopen tijd te vaak dat mensen zich opgeven maar niet op komen dagen. maar goed deze discussies heb ik ook al vaker zien langskomen.

Deelnemers voor de wok....

1. Pim - 1 persoon

2. Niels - 1 persoon

3. RS (Remy) - 1 persoon

1. Pim - 1 persoon

2. Niels - 1 persoon

3. RS (Remy) - 1 persoon

4. Spawn (Michel) - 1 persoon

Vraag nog even na of wat vrienden ook mee willen.

Een inscrhijf module zou wel handig zijn (om te gebruiken) mits toegankelijk voor de mods (-:

Nou nou, een tafel voor vier! Ik denk dat ik voor de zeker nu maar alvast ga reserveren.

Kom op mensen, waar blijven jullie?

"Some people think football is a matter of life and death.

I assure you, it's much more serious than that"

Bill Shankly 1913-1981

:grin:

De inschrijfmodule is toegevoegd. Wil iedereen zich ook even daar aanmelden, dan houden we een mooi overzicht. Aanmelden kan via de site, inloggen, en dan via "mijn Fiestaclub", en vervolgens "meetings".

ik zat er net over tedenken maar heb me auto verbouwd. nu is het geld op. die stickers van niels waren net de druppel die de emmer deed overlopen :) die had je nog niet pim :)

maar zet mij maar op de lijst 2 maal .

Sorry, can't do..

maar zet mij maar op de lijst 2 maal .

Moet je dit keer zelf ff doen. Inloggen op fiestaclub.nl (niet het forum) en dan meetings aanklikken. daar kan je op aanmelden klikken. ik denk dat dat jou gaat lukken :duim:

Voor de twijfelaars: ik denk dat je beter voedsel kan verwachten dan bij de mac-meeting ;) (verder nog steeds alle lof voor die meeting hoor)

focus club erbij doen we gelijk invasie op ricers

Hmm ik maak gewoon tijd.... Pim carpoolen????

Kijk, dat bedoel ik, geen excuses gewoon gezellig komen allemaal! :cheerlie:

1 ding zuid holland is sterk vertegenwoordigd. :)

1 ding zuid holland is sterk vertegenwoordigd. :)

Idd hier nog 1 die zich heeft aangemeld. Heb de avond ervoor wel een verjaardag dus zal wel aardig brak zijn.

Maar dat mag de pret niet drukken. 8-)

Guest
This topic is now closed to further replies.