Jump to content
Fiestaclub.nl
VitroFiesta

European Ford Event

Recommended Posts

De tweede zondag van september zal traditiegetrouw weer in het teken staan van het European Ford Event, oftewel EFE. EFE is het event op Ford gebied, en bied voor ieder wat wils. Clublane, bedrijven, kofferbakverkoop, concours, sprint, slalom en vermaak voor de kinderen.

Voor dit jaar, vind het EFE plaats op zondag 11 september 2011. Vanaf 09:00 uur gaan de poorten open voor publiek zonder kaart, voor mensen met een voorverkoopkaart gaat de deur om 08:00 open.

Voor de tweede keer zal dit evenement worden gehouden op het terrein van FlevOnice in Biddinghuizen. Helaas is het event vorig jaar een beetje in het water gevallen vanwege het slechte weer, en de sprint en slalom die helaas op het laatste moment op last van de politie geen doorgang konden vinden. Inmiddels zijn de vergunningen als het goed is zo goed als rond, dus we gaan er vanuit dat het dit jaar wel gewoon gaan lukken. Het weer hebben we echter helaas niet in de hand.

Ook dit jaar zullen wij er als club weer bijzijn. Iedere club krijgt een eigen clublane, waardoor alle leden bij elkaar op dezelfde plek staan. Opgave moet dus ook hier via de club gedaan worden. Schrijf je je niet in via de club, dan kun je het evenement wel bezoeken, maar krijg je helaas geen toegang tot de clublane. De kosten voor inschrijven via de club, inclusief toegang tot de clublane, bedragen €5,- Kaarten aan de poort kosten €7,-, maar dan heb je geen toegang tot de clublane met je eigen auto. Let wel, de kosten zijn per persoon, en niet per auto.

Wij moeten ons voor 31 augustus inschrijven bij de organisatie van het EFE, dus dat zal inhouden dat wij op dat moment al onze opgaves en betalingen al binnen moeten hebben. De inschrijving en betaling voor leden van onze club, moet dus uiterlijk op zaterdag 27 augustus bij ons binnen zijn. Heb je je voor die tijd niet opgegeven, of heb je wel opgegeven maar is je betaling nog niet op onze rekening bijgeschreven, dan kunnen we helaas geen kaarten meer voor je bestellen, en heb je dus geen toegang tot de clublane. Je kunt je vanaf nu opgeven voor deze meeting. Informatie over de betaling volgt vanzelf. Graag nog niet op eigen houtje geld gaan storten, want dan raken we het overzicht kwijt. Geef bij je inschrijving ook het aantal personen aan!

Het deelnemen aan de sprint en/of slalom gaat buiten ons als club om. Wil je hier aan meedoen, dan dien je zelf te zorgen voor de inschrijving (gratis), en te voldoen aan de veiligheidsregels. Kijk voor meer informatie op de site van EFE.

Het opgeven voor de meeting, geeft tevens aan dat je akkoord gaat met het meetingreglement van de Fiestaclub, en de regels die gelden tijdens het EFE, als te lezen op deze site. Het niet opvolgen van deze regels, kan het ontzeggen van de toegang tot het meetingterrein, en een represaille van ons als club tot gevolg hebben.

Zie voor meer informatie de site van EFE: http://www.europeanfordevent.nl

Ik ben zelf ook aanwezig, en uiteraard zal ik de club merchandising bij me hebben. Ik ben alleen tot 5 september op vakantie. Het is nog even niet bekent wie van de crew de inschrijving zal gaan regelen, maar dat zal ongetwijfeld goedkomen.

afwezig helaas, had graag zelf gezien of het leuker was dan vorig jaar maar de verjaardag van me neefje kan ik niet overslaan dit jaar

me to me to. Weet alleen niet met wat ik kom. trouwens hebben we een plekje of iedereen voor zichzelf op het terrein?

In principe krijgt iedereen die via de club inschrijft, een plek op de clublane. Wij geven dit door aan de organisatie, en er wordt dan een plek vrijgehouden, zodat iedereen van dezelfde club ook bij elkaar staat. Geef je je niet op, maar ga je op eigen gelegenheid, dan sta je daar niet bij, maar moet je vooraan op de algemene parkeerplaats parkeren.

Can I join your stand as I will be the only one coming over from England?

I can sort the stand pass and ticket with the organisers direct as I know Ronald Verhoef from previous years.

als ik kom, dan kom ik met de sierra . de fiesta is helaaaaaas alweer niet gereed :(

Wacht nog steeeds op onderdelen

Can I join your stand as I will be the only one coming over from England?

I can sort the stand pass and ticket with the organisers direct as I know Ronald Verhoef from previous years.

Offcourse, must be no problem!

Krijgen we dan ook weer van die leuke stickers met het jaar erop zoals vroeger ? Moet me straat nog omdopen naar ford. En op me mijn ouwe zijn garage 1 plakken.Aangezien hij over gelopen is voor franse roestbak. De verrader:)

Euh do we have to pick up andie by the boat? If we do i don't mind to do it

You may have a long wait, I am coming via the tunnel! :schater:

lol darn you . ah well then your coming over rotterdam or breda:) then ill sneak up on your rear bumper :evil: . ps don't wrap the car or it's cheating. btw if you going over kortrijk they got cams there of the police. there changing the road also . Thats between kortijk and gent. Beter to take the e40 to gent. ill ask tomorrow if there are new speedcams .

lol darn you . ah well then your coming over rotterdam or breda:) then ill sneak up on your rear bumper :evil: . ps don't wrap the car or it's cheating. btw if you going over kortrijk they got cams there of the police. there changing the road also . Thats between kortijk and gent. Beter to take the e40 to gent. ill ask tomorrow if there are new speedcams .

I will drive up from Calais towards Utrecht. I did the journey a couple of months ago for the XRRS meeting at Lleystad and think I did go on the E40? I don't speed to much and your speed limits are higher than the UK. :mrgreen:

true true well then i know for sure how your car looks like beqause i visit also . And you car was around the entrance think i even got picture of it :) if i am not misstaken it . i forgot to park my car also on the terrain it was outside

Tot nu toe weer behoorlijk mager...

Om eerlijk te zijn is dit precies wat ik steeds bedoel te zeggen, veel mensen vragen om meetings, en als het zover is komen we tot nu toe amper tot 5 auto's. Beetje jammer, maar dat is een andere discussie.

Tot nu toe:

Wess-RS 1 persoon

Sheepwolf 1 persoon

Razer (?) 1 persoon

Ronald 1/2 personen

Andie 1 persoon (already having a ticket, just needs place at the clublane)

VitroFiesta 1 persoon

Razer en Ronald, aub nog even laten weten of, en met hoeveel personen.

Dat is het nadeel van zoveel clubs... Ik weet dat Jur vast bij zn eigen club staat.. maar er zitte nog meer mensen op het forum die best actief zijn.. misschien na de 28ste kunnen we er nog een paar strikke..

Dat is het nadeel van zoveel clubs... Ik weet dat Jur vast bij zn eigen club staat.. maar er zitte nog meer mensen op het forum die best actief zijn.. misschien na de 28ste kunnen we er nog een paar strikke..

Jur heeft idd 2 clubs waar hij bij kan staan...echter geen eigen rijdende fiesta op het moment...

Maar zal hem erop wijzen aan te geven wat hij wil...

Ow ik kom ook vitro . Zet mij erook bij had trouwens aan Ron van marron ook gevraagd of hij ook ging met zijn fiedsta turbo. Moet hem toch nog bellen voor wat spuleen zal het hem wel vragen gelijk. Maar zowieso zet mij op de lijst. En bij wie moet ik me inschrijven? en het geld sturen ?

Ik kom sowieso ook, welliswaar alleen maar dat mag de pret niet drukken

Jur heeft idd 2 clubs waar hij bij kan staan...echter geen eigen rijdende fiesta op het moment...

Maar zal hem erop wijzen aan te geven wat hij wil...

We gaan volgende week een poging doen om de versnellingsbak (die ik gister in de eerste laag hamerite heb gezet) te plaatsen. Gelijk met de B&M.

Tevens zullen we de remmen onder handen gaan nemen.

Aangezien de fiesta binnenkort weer eens voor de APK mag.....moet hij wel rijden (-:

Owhja.. en de bandjes even oppompen :-P

De overige modificaties (rubbers van schokbreker toren en koppelings pedaal) moeten maar even wachten

Ik heb vandaag de flyers in de bus gehad van autobedrijf Mebu.

En heb wel intresse.

Alleen het feit is dat ik (nog) niemand ken.

De 28e ben ik er iig bijna zeker bij en daarna beslis ik of ik tijdens EFE 2011 op de stand wil (en mag :P ) staan.

Btw hoe gaat het hier in zn werk, kaartjes vooraf bestellen of aan de deur of via t forum/leden?

Is er een pre-meet ergens zodat iedereen tegelijk aankomt op het event zodat een plaatsje aanwijzen makkelijker is en mensen niet lopen te zoeken?

Ow en in punt 7 van het meeting regelement staat dat alcohol en drugsmisbruik is toegestaan. :P

Ow en in punt 7 van het meeting regelement staat dat alcohol en drugsmisbruik is toegestaan. :P

Er staat "alcohol noch drugsgebruik", oftwel beiden niet.

Maargoed, dat je niemand kent dat komt vanzelf, dat maakt niks uit. We moeten wel optijd aanmelden, dus op het laatste beslissen is helaas niet mogelijk.

Hoe we met betalen zitten is nog een beetje een probleem, aangezien ik vanaf aanstaande maandag op vakantie ben, en pas op 5 september weer terug ben. Ook de meeste andere mods zijn op vakantie, dus ik ben nog zoekende naar een oplossing.

En wat betreft vooraf afspreken, dat kan natuurlijk altijd. De toegangskaarten krijg je gewoon via de club toegestuurd.

@Sheepwolf, jij stond er al bij hoor.

Ik ben er ook bij! Had het al aangegeven bij het topic 'interesse in meetings' omdat deze nog niet bestond toen ik op vakantie ging ;)

Ja zag het vitro . Denk dat me ogen nog dicht zaten . :)Had smsje gehad nog van ron maar wist niet waar hij ging staan met zijn fiesta st turbo . Maar spreek hem nog wel ,hij moet nog kleine verandering doen . btw maak er 2 personen van vrouwtje wilt ook mee.

Guest
This topic is now closed to further replies.