Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
KingCrac

Fiesta Mk4 1.25 Ghia 16v

Recommended Posts

Ta-Technix schroefkit bestelt , kan tot 100mm omlaag , (bijhorende attesten erbij) , proberen zo laag mogelijk te gaan zonder aanlopen of erge drempelproblemen.. zal denk ik een 55mm naar beneden worden denk ik

Tussen kerstmis en nieuwjaar zal die er onder komen denk ik , dan post ik wel foto'tje

Wegens onvoorziene omstandigheden zal het toch pas 2januari zijn dat ze eronder komen ,

Verder :

Lexus achterlichten bestelt

Veerpootbrug voor boven bestelt

ik heb zin om God uit de hemel te schieten..

Veren bestelt voor een JAS/JBS , alle modellen vanaf 11/95 , op het TUV certificaat stond ook

Voor Ford Puma & Mazda 121 dus ik weet dat volgens het certificaat de juiste moeten zijn

Voorste gemonteerd .. schroefdraad tekort.. schotel kan er niet meer tussen

Achterste , niet eens kunnen monteren , is met een kolom en standaard met een vork

dus ik denk , juiste certificaat , misse veren ,, geheel gezeik , oude veren er terug onder ,

breekt de bout van me stuurinrichting af.. nieuw stukje nog ergens kunnen halen bij een fordboer die wel alles liggen heeft , 15 euro , de manuren van in de garage , dit worden mij een stuk dure veren :o

En wat heeft God hier mee te maken?! Je heb ze toch niet bij holy.com besteld......

Verder verschilt de bevestiging van de schokdempers aan de achterzijde. Dit is iets waar je zelf op moet letten bij het bestellen. Dus imo heb je je niet goed genoeg verdiept voordat je ging bestellen.

Succes ermee.

ik heb zin om God uit de hemel te schieten..

Veren bestelt voor een JAS/JBS , alle modellen vanaf 11/95 , op het TUV certificaat stond ook

Voor Ford Puma & Mazda 121 dus ik weet dat volgens het certificaat de juiste moeten zijn

Voorste gemonteerd .. schroefdraad tekort.. schotel kan er niet meer tussen

Achterste , niet eens kunnen monteren , is met een kolom en standaard met een vork

dus ik denk , juiste certificaat , misse veren ,, geheel gezeik , oude veren er terug onder ,

breekt de bout van me stuurinrichting af.. nieuw stukje nog ergens kunnen halen bij een fordboer die wel alles liggen heeft , 15 euro , de manuren van in de garage , dit worden mij een stuk dure veren :o

Jammer van die lexus achterlichten, maar voor de rest.. fotoooo's

En wat heeft God hier mee te maken?! Je heb ze toch niet bij holy.com besteld......

Verder verschilt de bevestiging van de schokdempers aan de achterzijde. Dit is iets waar je zelf op moet letten bij het bestellen. Dus imo heb je je niet goed genoeg verdiept voordat je ging bestellen.

Succes ermee.

ze hebben toegegeven dat ze fout zijn en zou normaal de nieuwe achterveren binnen 2-3 dagen moeten binnen hebben ,, lol ik heb me wel verdiept erin hoor , ze hebben gewoon verkeerde set samengestelt

Goed nieuws! eindelijk foto's (gsm kwaliteit)

en omdat jullie wat langer hebben moeten wachten zit er nog iets extra's bij :)

Het verhaal :

Ik ging overlaatst naar autosport Willy in moeskroen om mijn achterlichten in te wisselen omdat die pas eind februari zouden toekomen (wat mij toch wat te lang keek) en waarom wou ik die inwisselen , omdat ik denk dat ik misschien toch voor leds ga , toevallig zat ik rond te speuren op hun site en zag ik een voorbumper in de uitverkoop (licht extreem) normaal kost de bumper 200 euro, heb hem gekocht voor 25 euro en dat nog vlak voor iemand anders met ook een fiesta mk4 die dezelfde bumper wou,, dus heb ik even geluk gehad :)

Ook is de auto een flinke teug gezakt ( nog 1.5 cm tussen band & wielkas vanvoor en 2cm langst achter)

16k5nv6.jpg

fe2l2h.jpg

eamb7p.jpg

Lekker bezig, al ben ik geen fan van aftermarket spullen.

Good luck!

Hoi hoi! ti's een hele tijd geleden , ben tijdje heel druk bezig geweest , die bumper is er ondertussen vanaf en we hebben een hele mooie update gedaan!

2nqdulu.jpg

10z9v07.jpg

169ku9t.jpg

Je moet even terug na je eerste post van je topic, en die op edit klikken en dan bij tekst editor kun je de tekst van je topic veranderen.

en we zijn terug !!! :-o

1zd0hls.jpg

even de achterkant gestript om de nieuwe achterbumper te testen en nieuwe achterlichten te plaatsen

qrkns3.jpg

bumper even als test :) staat goed , nog wat plamuurwerk aan voor kentekenplaatverlichting

en de led achterlichten erin

2i7s3rm.jpg

Pic shot , Angel eyes

10p6dsw.jpg

pic shot , led rear lights

j5jom9.jpg

Pic shot , Voltage

28s4lqs.jpg

Pic shot , Tellers

34ozyf7.jpg

Pic shot , Speaker

Ieder zijn smaak... Sorry maar dit is niet de mijne.

Suc-6 met de Fez!

is niet erg :)

slecht nieuws , kzal een gehele nieuwe voorbouw nodig hebben wegens het accident ..

is niet erg :)

slecht nieuws , kzal een gehele nieuwe voorbouw nodig hebben wegens het accident ..

Wanneer denk je een voorbouw nodig te hebben ?

ik heb nl een volledige mk5 voorbouw gekocht om de facelift te monteren, dus mijn mk4 voorbouw komt binnenkort te koop...

Wanneer denk je een voorbouw nodig te hebben ?

ik heb nl een volledige mk5 voorbouw gekocht om de facelift te monteren, dus mijn mk4 voorbouw komt binnenkort te koop...

dat zou ideaal zijn , zo snel mogelijk liefst he :) want moet binnenkort keuring binnen

dat zou ideaal zijn , zo snel mogelijk liefst he :) want moet binnenkort keuring binnen

pm ;)

Sign in to follow this