Jump to content
Fiestaclub.nl
richard b

Fiesta MK8 Titanium Powershift Magnetic grey

Recommended Posts

Kwam deze tegen in het Engelse Fiesta forum autolock activeren met Forscan.

komen weekend maar eens proberen of het werkt 

"720-01-01  0C66  F464  7A6D  Autolock disabled Original
720-01-01  0C67  F464  7A6E  Autolock denabled Current

On 2-10-2018 at 08:56, richard b said:

ben benieuwd of het werkt want dan ga ik het ook activeren.

On 2-10-2018 at 08:56, richard b said:

En geprobeerd?

On 10-11-2017 at 17:01, richard b said:

Vandaag de led maar eens ingebouwd de houders van de kuga pasten niet maar wel de veertjes die er in zaten dus de veertjes over gezet op de fiesta houders 

en ja hoor ze zitten mooi klem met de originele houders, enig technisch inzicht is wel vereist om het te gaan doen half uurtje per lamp ongeveer

er zit meer tijd om je koplamp er uit te halen dan de lampen te plaatsen wat een ondingen weer maar met gepast beleid lukt dat ook wel.

1693vhc.jpg

2a78sbb.jpg

juuuqc.jpg

.

Hi Richard,

super tof project wat jij hebt! Woow!

Ik heb eigenlijk 1 vraag, hoe heb je in godsnaam de lampunits eruit gekregen.. om uberhaupt bij de H7 te kunnen komen?

Er zit bovenin 1 schroef (check) onderin de lamp unit 1 schoef (check) en iets ernaast zon poppin achtig ding die de lamp vasthoudt (check) Echter blijf ik 1 ding houden....

onderin de lamp bevestiging zit een plastic lip die niet meebeweegt als ik aan de lamp trek en bovenin de unit knalt het plastic tegen de carrosserie aan en zit er ook geen beweging in....

Heb jij een gouden tip hoe ik de lamp units kan verwijderen? Zelfs bij Broekhuis lukte het niet.... 

Bedankt!

@Auke heb die schroeven en die clip losgemaakt en met gepast geweld de lamp er uit gehaald vaak ben je te bang

maar wie dit systeem verzonnen heeft gelijk naar NK sturen :-)

Zonder gekheid als je hem los kantel je hem op een bepaalde manier naar binnen toe en tegelijk trek je hem omhoog dan schiet hij uit de onderste nippel zo noem ik hem maar

lijkt op een vetspuit nippel waar hij in klemt.

Als je de eerste foto uitvergroot dan zie je het zitten wat ik bedoel onderin zie je een gaatje mat een kartelrandje dat is hem die hem tegenhoud.

Komende week word de Apim module uitgewisseld  die van mij heeft de geest gegeven.

Ben benieuwd of er ook het nieuwe model in komt waar de 3.3 op kan 

On 26-1-2019 at 21:19, ADJ said:

Hi Richard,

super tof project wat jij hebt! Woow!

Ik heb eigenlijk 1 vraag, hoe heb je in godsnaam de lampunits eruit gekregen.. om uberhaupt bij de H7 te kunnen komen?

Er zit bovenin 1 schroef (check) onderin de lamp unit 1 schoef (check) en iets ernaast zon poppin achtig ding die de lamp vasthoudt (check) Echter blijf ik 1 ding houden....

onderin de lamp bevestiging zit een plastic lip die niet meebeweegt als ik aan de lamp trek en bovenin de unit knalt het plastic tegen de carrosserie aan en zit er ook geen beweging in....

Heb jij een gouden tip hoe ik de lamp units kan verwijderen? Zelfs bij Broekhuis lukte het niet.... 

Bedankt!

Misschien helpt dit een beetje :

Heb je een foto voor mij van wat je bedoelt @NeverDespair

Heb wel een idee ik kantel hem dan naar boven toe en springt hij er uit terugplaatsen omgekeerde volgorde dan springt hij er eigenlijk vanzelf in

je moet niet te bang zijn om even kracht te zetten want anders wil het niet. Vind het persoonlijk een ramp hoe ze die lampen er in hebben gezet maar je moet het even doorhebben.

4 hours ago, richard b said:

@NeverDespair is het nog gelukt ik denk hij koppelt nog wel even terug???????

Waar zou ik een foto van moeten maken? Ik heb die koplamp niet gedemonteerd, heb slechts een vergelijkbare video gestuurd........

van die plastic lip onderin ,dat komt mij vreemd voor nml op de mk7.5 zat een witte clip op de mk8 zit er een pennetje onder die in een busje klikt.

die houdt hem vast en daar moet je de lamp uit wegkantelen.

of rechtstandig omhoog trekken met beleid zodat hij vrij is.

link van aotobeam ivm koplamp.

Kleine update hier sync 3 geüpdate met de 3.4 software werkt allemaal goed incl. navigatie.

Nieuw type led gemonteerd H7 H1 onderweg nog .

2 dec gaat hij even weg naar de spuiter ivm schade door een ander geen briefje uiteraard achtergelaten  linker kant achterbumper flinke krassen plus schade aan mistachterlicht.