Jump to content
Fiestaclub.nl
richard b

Fiesta MK8 Titanium Powershift Magnetic grey

Recommended Posts

13 hours ago, richard b said:

Prima oplossing toch gaatje in de rubber kap ventilatie erdoor en vastzetten. En voor reserve een nieuw setje kapjes bestellen. 

Perfecte oplossing dank voor de tip.

Binnenkort order de deur uit voor een aantal onderdelen die er op komen, en dan wachten tot het klaar is voor montage.

En de velgen ook in de antraciet plasti dip gezet en afgewerkt met 3 lagen high gloss.

jZG45oi.jpg

Top,ben benieuwd naar de updates :duim:

Zou de eerste automatic ST line worden :)

Hij gaat wel die kant op willem komen wel een paar kleine verschillen op de voorkant .

Achterkant gaat wel 1 op 1  st line worden sideskirts uiteraard , alleen de voorbumper gril gaat niet passen van de ST line dus daar gaan we iets anders op verzinnen kan de gril van de active plaatsen evt of de bestaande gril in de plasti dip zetten zwart hoogglans .

Spullen zijn besteld nu wachten tot het er is en dan naar de spuiter.

Het valt mij op dat men de K&N inleg filters nog steeds aanbieden voor de MK8 ,  de 2955 serie deze passen niet in de MK8

en toch word deze aangeboden als passend, als je even bij K&N op de site kijkt zie je ook dat ze niet geleverd worden

volgens K&N Eindhoven zijn ze in ontwikkeling dus pas ermee op als je 1 besteld de 2955 past niet de intake box is 1 cm groter in de breedte .

nee ik wil het graag zo origineel houden ben zelf geen fan van open air filters.

geen idee dit soort filters haal ik bij de dealer weg ik vervang alleen het luchtfilter.

Zomervelgen weer gemonteerd nu wachten op de rest van de onderdelen .

v9fkjba.jpg

Staat'm nice met de kleuren combinatie !!

Ziet er goed uit en zeker met die blauwe remklauwen!

Inderdaad blauw staat erg mooi bij jouw kleur auto :duim:

Net even gekeken hoe de grill vervangen moet worden ,dit gaat dus niet zoals bij de voorgaande types dit moet van binnenuit de bumper gebeuren voorheen trok je hem uit de bumper

dat wil nu dus niet meer hij moet naar binnen gedrukt worden via de achterkant, ik weet nu niet of de bumper los moet of dat je via de bodemplaat erbij kan of vie de bovenkant

met mooi weer maar eens uitzoeken ik wou de grill van de trend erop zetten lijkt mooier icm de zijskirts en achterbumper inzet en spoiler.

Sorry hoor, maar hier ga je toch niet op lopen {bonkers}

Vandaag Forpass op de mobiel gezet en was blij verrast het werkt eigenlijk best wel aardig voor 90 procent nu 

je kan dealer selecteren en als favoriet instellen adres via je mobiel zoeken en naar je navigatie sturen en deze neemt het dan over.

28iayz5.jpg

vgk8wi.jpg

5lc7dt.jpg

Vandaag de grill maar in de plasti dip gezet blijft mooi spul om mee te werken.

144sw5.jpg

2d9o2tc.jpg

2i1z05k.jpg

Strak geworden ..... erg mooi  :duim:

Staat dik :duim:

Ik heb ook eens geprobeerd met Plastidip de wielen te spuiten maar het ging niet goed. Hoe behandel jij de ondergrond?

Alles valt en staat met alles zeer goed schoonmaken ontvetten.

mijn velgen heb ik ook in de plasti dip gewoon ontvet en rechtstreeks op de originele lak gezet 6 lagen plus 2 hoogglans erover.

de gril gewoon goed schoongemaakt en dan gewoon er rechtstreeks op, ik gebruik wel de originele plasti dip heb ik goede ervaring mee .