Jump to content
Fiestaclub.nl
richard b

Fiesta MK8 Titanium Powershift Magnetic grey

Recommended Posts

Ben heel benieuwd hoop dat het goed gaat :)

Richard, las het al, het is gelukt ben benieuwd naar jouw beleving :heelcool:   ik moet nog 1,5 week wachten en dan mag ik opdraven.

Net terug uit Amersfoort ivm met de tuning nu 240NM en 145 PK heerlijke auto nu weer rijdt weer als de brandweer trekt goed door 

inhalen weer soepel en snel dus kort samengevat weer top stukje werk van unlimited tuning .

Dan kunnen we nu langzaam beginnen met de side skirts en de ST line achterbumper inzet.

C2j8DCx.jpg5N0rJjD.jpg

Top :duim: klinkt super zoals je het omschrijft heb er nu al zin in haha :D

Nice! :duim: Heerlijk om zoveel vermogen te hebben in de Fiesta. Eens gewend kan je niet meer zonder! 

Klimaat inschakelen en opstartscherm veranderen zijn trouwens gelukt! Thema hebben we niet aangepast, deze was goed zoals die nu was. Betreft een Fiesta MK8 ST-Line 2018. Dank voor de uitleg nogmaals @richard b

nrRSGX0.jpg

wbn8j6b.jpg

Hoi Rob goed om te horen dat het gelukt is met je radio.

en in inderdaad dat vermogen is best wel heel fijn miste het wel tov mijn vorige auto, maar nu niet meer :-) 

Klinkt goed, en meer vermogen/koppel is altijd lekker.

kan ji of @FordDriver zeggen welke odbstekker jullie gebruiken ? ik had er laats 1 besteld uit china maar dit was blijkbaar een slechte clone want forscan gaf een waarschuwing.

Ikzelf heb een UCDS adapter en een ELM adapter, ergens ene gekocht uit Engeland

Je bent wel verplicht om een ELM327 te kopen met MS-CAN ondersteuning, dus zo'n apparaat met een switch erop volgens mij. 

Ik heb zelf deze in bezit https://www.ebay.nl/itm/Black-USB-Modified-ELM327-Elmconfig-Forscan-Ford-Focus-Mondeo-Kuga-S-Max/181457166623?hash=item2a3fb0a11f:g:ZMwAAOSwEK9T0Utc

Ik ga dit weekend ook maar eens even uitvogelen hoe ik het ST opstartscherm en de climate op Sync 3 ga krijgen via Forscan. 

Thnx allemaal voor de berichten, 

heb er ondertussen 1 besteld van jullie linkjes.

On ‎19‎/‎01‎/‎2018 at 13:14, richard b said:

Ook maar even aan het stoeien geweest om de klimaat regeling in het scherm te krijgen, succes dus .
op de regel 7D0-01-02 xxxx-x3xx-xxx de 3 in te vullen krijg je klimaat regeling op de je scherm, stembesturing op dit onderwerp werkt ook.

Sync 3.jpg

Zo te zien op je scherm enkel voor jouw kant klimaat, andere code toegepast?

Fiesta heeft maar aan 1 kant die andere kant pakt hij dan niet voor de focus en mondeo en andere Ford auto's waar de sync 3 instaat

met dual klimaat systeem zal het wel werken, bij mij werkt alles prima behalve dat de andere kant in het beeld staat, niet storend voor mij.

Dan moet je toch gewoon die code toepassen zodat je ook voor je passagier de temp hebt, of is dit dan enkel Dual dat je toevoegt?

Fiesta is niet uitgerust met een dual climate control, dus die koppelt dan ook niet :wink:

Daarom geeft deze maar 1 temp weer. Mooiste zou zijn dat je die voor de passagierskant weg kan laten zodat het geheel wel klopt natuurlijk.

Dan moet je in feite enkel de knop activeren zodat klimaatregeling op hoofdscherm komt, maar dan niet code:

7D0-04-01 xxxx xxx0 xxxx (temperatuur beide zijden)

Of mis ik hier iets?

Want op wagens zonder Navigatie, heb je dan wel standaard Klimaat, maar nog geen foto gevonden hoe het er dan in feite uitziet

Nee, dat ziet er dan zo gewoon uit. Is de clima ook niet geactiveerd. 

ford-fiesta-sync3-infotainment-system.jp

Richard, kan je zeggen hoe je het lampje van het dashboardkastje hebt vervangen ? ik dacht dat als ik de 2 torx schroeven eruit haal ik de plastic kap wel kan wegschuiven maar blijkbaar zit die toch nog ergens vast. dat stomme gloeilampje wat daar zit erger ik me al vanaf dag 1 aan :) 

Heb geen idee heeft de garage voor mij gedaan gelijk met andere werkzaamheden .

kan ik je helaas niet mee helpen 

On ‎14‎/‎02‎/‎2018 at 16:00, Lakeman said:

Nee, dat ziet er dan zo gewoon uit. Is de clima ook niet geactiveerd. 

ford-fiesta-sync3-infotainment-system.jp

Dus beide codes moet geactiveerd zijn om te kunnen werken of enkel die om knop op hoofdmenu te krijgen?

On 19-1-2018 at 13:14, richard b said:

Ook maar even aan het stoeien geweest om de klimaat regeling in het scherm te krijgen, succes dus .
op de regel 7D0-01-02 xxxx-x3xx-xxx de 3 in te vullen krijg je klimaat regeling op de je scherm, stembesturing op dit onderwerp werkt ook.

Sync 3.jpg

Ik ben vandaag ook bezig geweest. Als ik jouw code gebruik dan gaat mijn navigatie verkeerde waarden aangeven op het schermpje tussen de tellers. Maw: als er nog 500 meter tot de afslag geeft hij 340000M aan? Heel raar, dus ik heb hem eraf gehaald. Kan jij dat ook eens testen?

Vreemd dit staat los van de navigatie heb nu verschillende opstart schermen en ford classic thema en het Lincoln thema getest gebeurt niks met de navigatie bij mij.