Jump to content
Fiestaclub.nl
richard b

Fiesta MK8 Titanium Powershift Magnetic grey

Recommended Posts

20 hours ago, Barbapapa said:

Dankjewel, 

met wat zoeken was het me al gelukt. ik ben al wel blij met de update dat je nu gewoon via het touchscreen je nummers kan doorspoelen.

de Auto youtube heeft gisteren een update gekregen waardoor je nu ook lokale mp4 bestanden kan afspelen.

Goed te horen dat het gelukt is krijg die youtube app niet aan de gang krijg alleen geluid over de radio geen beeld dus.

4 hours ago, richard b said:

Goed te horen dat het gelukt is krijg die youtube app niet aan de gang krijg alleen geluid over de radio geen beeld dus.

Had ik ook..,ik kwam niet in het ontwikkelaars menu.

Moet je op het filmpje kijken, ik had het ook pas na 10x kijken in de gaten ,maar je moet ( op het filmpje bij 1:30 min) enkele keren vluchtig op het blauwe vlak drukken waar "over android auto" instaat en het tandwieltje en de 3 stippen.

Dan krijg je de melding dat je na zoveel klikken in het ontwikkelaars menu bent......,dan druk je op de 3 stippen en dan zal je zien dat er behalve  "help en feedback" en feedback verzenden"  er ook andere keuzes zijn bij gekomen.

Jij drukt dan op "ontwikkelaars instellingen" en vink dan ergens onderin het vakje "onbekende bronnen" aan.

Dan moet het werken.

@henk68

heb ik gedaan nog steeds alleen geluid en geen beeld ,zal komend weekend nog eens een poging wagen.IK krijg hem ook niet te zien bij android auto in het display, wel de normale zaken muziek en wie gebeld of geappt heeft maar geen vermelding van YouTube auto.

3 hours ago, richard b said:

@henk68

heb ik gedaan nog steeds alleen geluid en geen beeld ,zal komend weekend nog eens een poging wagen.IK krijg hem ook niet te zien bij android auto in het display, wel de normale zaken muziek en wie gebeld of geappt heeft maar geen vermelding van YouTube auto.

Hier werkte het direct, heb wel ook de vinkjes van 720 en 1080p aangezet bij ontwikkellaars modus. lokale mp4 filmpjes afspelen ging ook goed. iemand hier toevallig ook die wat meer specificaties over het display heeft ? 

Ook maar even aan het stoeien geweest om de klimaat regeling in het scherm te krijgen, succes dus .
op de regel 7D0-01-02 xxxx-x3xx-xxx de 3 in te vullen krijg je klimaat regeling op de je scherm, stembesturing op dit onderwerp werkt ook.

Sync 3.jpg

Waar heb je deze truc gevonden? Wel knap! Spijtig dat dit niet standaard zo is

Is het al gelukt met de youtube auto , Richard ?

20 hours ago, richard b said:

Kwam dit tegen in een Duits en in het Focus  forum.

Link?

Bedankt!

9 hours ago, Dragunov said:

Link?

Bedankt!

Even door het sync 3 forum bladeren in het focus forum daar staat het bij ik meen posting 193

En op Duits forum of zou dit al forum zijn dat ik zag?

motortalk.de of zo

Dank U!

Net effen doorlezen en is eindelijk de enige code die werkt, want de rest schijnt wel data te tonen, maar werkt niet samen met de fysieke knoppen

Hallo Richard, iets wat ik mij eigenlijk al een tijdje afvraag en omdat jij een automaat heb stel ik mijn vraag aan jou. de adaptive cc bij jou werkt die helemaal tot stilstand en trekt weer op als het kan of stopt die net als bij mijn schakelbak bij 20km/u met werken ?

Stopt rond de 20, kan je volgens mij wel veranderen met de Forscan Software. 

Maar dat ga ik later proberen eerst een huis bouwen. 

Gisteren even aan het stoeien geweest met het sync 3 systeem vond het blauwe wat saai en heb een ander thema geactiveerd op het systeem.

Heb dit via forscan gedaan met de OBD 2.

wl9USUp.jpg

JDsky3X.jpg

jD6g1r6.jpg

1N2AgZp.jpg

Dat ziet er gaaf uit :heelcool: een heel fraaier 

Knap werk @richard b! Hoe heb je dat zwarte thema eigenlijk geactiveerd? Welke regels moet ik aanpassen in FORScan? Vraag voor een familielid met nieuwe Fiesta, heeft hier wel oren naar! Thanks. :) 

hier is het overzicht voor de verschillende instellingen hieronder zijn de voor de opstart en afsluit schermen

7D0-02-01: xxxx -01xx- xxxx - Ford / Lincoln (Default)

7D0-02-01: xxxx -05xx- xxxx - Raptor (Ford Performance)
7D0-02-01: xxxx -08xx- xxxx - Vignale
7D0-02-01: xxxx -09xx- xxxx - Shelby Mustang R1 (Ford Performance)
7D0-02-01: xxxx -0Axx- xxxx - Ford (Default) - Use if you want Ford Splash with Lincoln Theme
7D0-02-01: xxxx- 0Bxx -xxxx - ST (Ford Performance) - Sport Technology
7D0-02-01: xxxx -0Cxx- xxxx - RS (Ford Performance) - Rallye Sport
7D0-02-01: xxxx -0Dxx- xxxx - GT (Ford Performance) - Grand Touring

De volgende twee heb je nodig voor het veranderen van het thema

7D0-03-01: xxxx-x2xx-xxxx

7D0-01-02: 8xxx-xxxx-xxxx

Als je de aangegeven plaatsen veranderd in wat hierboven staat moet het goedkomen.

maak altijd een backup en of een foto van hoe het voorheen was.

Dankjewel voor de instellingen! Ga ik van de week even proberen bij een familielid, ik laat het weten als het is gelukt. Dank!  Zijn dat trouwens twee verschillende codes voor het thema of moet ik beide veranderen? :) Moest je ook nog modules resetten om het werkend te krijgen? 

bij het thema beide veranderen .

en dan later gewoon even kijken wel opstartscherm jezelf mooi vind 

Dat hele donkere is de nacht instelling  heb hem er zelf vast op staan nu, vind het wel zo mooi staan.