richard b

Fiesta MK8 Titanium Powershift Magnetic grey

629 posts in this topic

Mooie update, met gost light :duim:

mooie upgrade!

Eigenlijk is het wel leuk om te zien dat onderhuids er niet zo heel veel verschil in de MK8 en MK7,5 zit.
Wat mij wel opvalt zijn de speakers, jij hebt een B&O systeem, maar volgens mij zijn die speakers nog steeds de zwarte papieren speakertjes. Of heb ik het mis?

Hi Harry

Dat klopt het zijn nog steeds zwarte speakers maar of het papier is durf ik niet te zeggen het lijkt ander materiaal, maar het geluid klinkt geweldig, versterker zit onder de passagier stoel en waar het reservewiel normaal zit is nu gevuld met een grote Subwoofer.

Motor uiteraard hetzelfde maar de computer die er nu inzit is wel weer anders, en de powershift is een stuk verfijnder als de vorige en de auto is zeer stil binnenin echt een groot verschil met de 7.5 .Stoelen zitten zeer fijn zitten sportstoelen in de titanium nu weer met lende steun instelling.

Die ghost lights wou ik er graag weer inhebben, kon ze moeilijk uit de vorige halen iets met gaten :-):-)  overigens de vorige Fiesta is alweer verkocht hij blijft in de buurt, zal hem vast wel eens tegenkomen hier ergens was na 1 week weer verkocht, dealer had er niks aan veranderd is verkocht zoals hij ingeruild was.

Speakers zie je inderdaad tegenwoordig zowel met papier maar ook  met een kunststof achtig iets ..... maar je mag aannemen dat BOSE weet wat ze willen leveren in de auto en die firma staat voor kwaliteit.:duim:

Misschien kom je de nieuwe eigenaar wel tegen op dit forum :-D

7 hours ago, KiC said:

Speakers zie je inderdaad tegenwoordig zowel met papier maar ook  met een kunststof achtig iets ..... maar je mag aannemen dat BOSE weet wat ze willen leveren in de auto en die firma staat voor kwaliteit.:duim:

Misschien kom je de nieuwe eigenaar wel tegen op dit forum :-D

Het zijn B&O speakers en geen Bose :wink: 

7 minutes ago, fiesta07mk65 said:

Het zijn B&O speakers en geen Bose :wink: 

Bang & Olufsen nog beter :heelcool: was er denk ik ff niet met de gedachten bij :(

@richard b met hoeveel “geweld” heb jij de koplamp eruit gekregen? Ik ben er vanmiddag even mee bezig geweest (2 schroeven los en een plastic pin los gewipt) maar de lamp lijkt wel muurvast te zitten. :? 

@fiesta07mk65 heb hier gepast geweld voor gebruikt je moet oppassen dat dat je onder je bumper wegkomt met die uitsteeksels onder de koplamp, hij zit anders vast dan de vorige fiesta zit nu gewoon een soort pennetje op wat in een klembusje valt pennetje is ongeveer 2 cm.

Het zweet liep mij ook even over het hoofd van godskolere wat zit dat ding vast maar toen poef schoot hij los en er inzetten is die uiteinden van de lamp weer onder het spatbord en bumper laten kantelen dan de lamp oplichten en aan de zijkant kijken hoeveel je omhoog moet tillen om die pen er weer in te laten schieten.

Van daag het winter metaal er maar weer onder gezet de vrouw wou geen stalen velgen meer ach en ik vond dat niet erg.

dn0ied.jpg

past mooi bij de kleur auto :duim:

Netjes :duim:

Wat erg om de vrouw een keer gelijk te geven in deze kwestie 😜

kleur staat er netjes onder 

@Marijn87 had er deze keer totaal geen probleem mee vond het een verstandige keuze. :-) 

Haha.... 😋

On 11/29/2017 at 17:35, richard b said:

@fiesta07mk65 heb hier gepast geweld voor gebruikt je moet oppassen dat dat je onder je bumper wegkomt met die uitsteeksels onder de koplamp, hij zit anders vast dan de vorige fiesta zit nu gewoon een soort pennetje op wat in een klembusje valt pennetje is ongeveer 2 cm.

Het zweet liep mij ook even over het hoofd van godskolere wat zit dat ding vast maar toen poef schoot hij los en er inzetten is die uiteinden van de lamp weer onder het spatbord en bumper laten kantelen dan de lamp oplichten en aan de zijkant kijken hoeveel je omhoog moet tillen om die pen er weer in te laten schieten.

ok, bedankt voor de uitleg. Aankomende week xenon kit plaatsen samen met/bij een bedrijf in de buurt, het lukte me echt niet. Misschien van het weekend nog 1x een poging wagen (lees: moed verzamelen) :) 

Even een paar LED knippers gemonteerd met ingebouwde weerstanden dan hoef je er geen weerstand meer overheen te solderen.

33c88rs.jpg

2qtv8me.jpg

View My Video
Filmpje van de knippers

Netjes,voor t bekijken van de video,heb ik weer code nodig,of registreren .

Mooi gedaan en geeft veel licht zo te zien ..... video is inderdaad niet zonder code of aan te melden te bekijken ?

@richard b heb je voor de mistlampen/bochtverlichting ook al andere lampen geplaatst?

@fiesta07mk65 heb de bochtverlichting led lampen zitten zodat de voorkant dezelfde lichtkleur heeft.

67b118d8d69bd9bed2025901279346c2.jpg

Knipperlichten achter ook maar gedaan alles nu led op het grootlicht na dat komt later nog.

Afgelopen week maar eens het Sync 3 systeem een update gegeven via onze Duitse vrienden kwam ik erachter dat er een systeem update was versie 17307 plus een update van Gracenote dit is een stukje software voor je muziek gedeelte achtergronden en artiest gegevens kort gezegd.

Loopt met deze update iets soepeler  en reageert goed nu op aanraking scherm.

En nu we toch bezig waren YouTube ook draaiend op het scherm nu leuk iets voor als je in de file staat of ergens moet wachten.

On 7-1-2018 at 10:50, richard b said:

Afgelopen week maar eens het Sync 3 systeem een update gegeven via onze Duitse vrienden kwam ik erachter dat er een systeem update was versie 17307 plus een update van Gracenote dit is een stukje software voor je muziek gedeelte achtergronden en artiest gegevens kort gezegd.

Loopt met deze update iets soepeler  en reageert goed nu op aanraking scherm.

En nu we toch bezig waren YouTube ook draaiend op het scherm nu leuk iets voor als je in de file staat of ergens moet wachten.

is die update ook al in nederland beschikbaar want dan mag ik binnenkort ook naar de dealer toe.

en youtube heb je draaiende gekregen doormiddel van android auto ? heb je eventueel een linkje zodat ik zelf ook eens kan prutsen :)

Voor de update hoef je niet naar de dealer te gaan deze bieden hem nog niet aan, en ja is ook in NL universele update.

Voor die YouTube app even de link van henk aanklikken daar staat hij tussen.

21 hours ago, richard b said:

Voor de update hoef je niet naar de dealer te gaan deze bieden hem nog niet aan, en ja is ook in NL universele update.

Voor die YouTube app even de link van henk aanklikken daar staat hij tussen.

Dankjewel, 

met wat zoeken was het me al gelukt. ik ben al wel blij met de update dat je nu gewoon via het touchscreen je nummers kan doorspoelen.

de Auto youtube heeft gisteren een update gekregen waardoor je nu ook lokale mp4 bestanden kan afspelen.