richard b

Fiesta MK8 Titanium Powershift Magnetic grey

629 posts in this topic

Vandaag laten we de achter ramen tinten stond toen de auto besteld was nog niet in de lijst 

maar eens kijken welke tint we gaan toepassen.

2 hours ago, richard b said:

Vandaag laten we de achter ramen tinten stond toen de auto besteld was nog niet in de lijst 

maar eens kijken welke tint we gaan toepassen.

Ben benieuwd welke tint je neemt, ik had het vergeten er bij te bestellen dus wil dat binnenkort ook laten doen .... eerst maar eens kijken hier in de buurt of ik een geschikt adres in twente kan vinden.

ben benieuwd op welke tint je keuze gevallen is. blinderen was ook het eerste wat ik deed toen de auto binnen kwam.

https://www.dropbox.com/s/x58ahld9lv83dev/IMG_20170818_125221570_HDR.jpg?dl=0

@KiC ik kan je tintyourcar.nl aanraden zit in apeldoorn. Eldert neemt de tijd/demonteerd de ramen en gaat echt voor de kwaliteit.

Heb het door Stikr laten doen lokale man hier in de buurt, had zijn werk gezien prima dus is 22% ingezet.

Even een snelle Foto prima weertje hier zoals je ziet.

2dj0v89.jpg

Netjes en hier ook van dat mooie weer,not !!!!

Mooi gedaan, en wat een slecht weer zeg.....

@Barbapapa ziet er netjes uit jouw auto .... ik weet alleen niet of ik zo'n voorstander ben om de ramen te laten demonteren tegenwoordig met al die elektronica erin maar misschien doet elke tinter dat wel ik heb al 1 mail weg voor meer info dus komende week maar eens kijken wat daar uit voort komt.

ramen zijn gewoon blijven zitten alleen het plastic aan de binnenkant verwijderd

18 hours ago, KiC said:

Mooi gedaan, en wat een slecht weer zeg.....

@Barbapapa ziet er netjes uit jouw auto .... ik weet alleen niet of ik zo'n voorstander ben om de ramen te laten demonteren tegenwoordig met al die elektronica erin maar misschien doet elke tinter dat wel ik heb al 1 mail weg voor meer info dus komende week maar eens kijken wat daar uit voort komt.

18 hours ago, richard b said:

ramen zijn gewoon blijven zitten alleen het plastic aan de binnenkant verwijderd

bij 3 deurs hoef je inderdaad niks te demonteren want dat raam kan toch niet naar beneden. ik heb sommige 5 deurs auto's gezien waarbij ze het raam hadden laten zitten. bij sommige ging het folie bij de randjes loslaten omdat men er minder goed bij kon. ook zie je vaak als je in het raam kijk exact waar ze gestopt zijn met plakken. in mijn geval hebben ze een ruim stuk extra van het glas folie geplakt zodat je nooit het randje kan zien waar de folie ophoudt.

@richard b ziet er ook weer netjes uit. voor mij is getinte ramen echt een must, het laat je auto er altijd zoveel strakker uitzien. ik heb ondertussen ook het sierstuk van de uitlaat besteld.

Ik moet zeggen dat het ook heel netjes gedaan is niet te onderscheiden vanaf fabriek en ook nog eens 100 euro goedkoper.

en inderdaad getinte ramen is voor mij ook een must lijkt veel beter plus men kan niet zo inkijken wat op de achterbank ligt evt .

Ziet er netjes uit Richard, maakt de Fiesta weer een stuk sportiever! 

fantastische wagen Richard:grin:

staan er verder nog plannen op de agenda?

Dank je Harry

Heb er nog een voetsteun bij gezet in dezelfde trend als gas en rem pedaal aluminium met noppen .

plannen zijn nog eventueel een andere gril honingraat van de ST line bumperinzet aan de achterkant en side skirts maar deze plannen komen in het voorjaar ergens.

En hij gaat nog gechipt worden naar 145 pk de vorige fiesta had dit ook en wil dat zeer zeker weer op de auto hebben.

Kort gezegd ik ga er een ST line van maken ,het probleem is anders had ik wel 1 besteld maar Nederland levert die niet in automaat omringende landen wel maar hier niet.

Heb je inmiddels al een idee over het brandstofverbruik met deze powershift? Zo ja, hoe is dan de verdeling stad, buitenweg, snelweg?

Geen idee wat het verbruik is nog let ik nog niet op ,maar ik denk is hetzelfde als de vorige zit immers hetzelfde torretje in.

plus er staat nog maar 500 km op de teller , ik ga hier pas opletten als er rond de 4000 km op staat dan is alles wel ingedraaid plus hij word nog gechipt.

vandaag de auto maar eens gewassen voor de eerste keer, heb het idee dat de lak van betere kwaliteit geworden is tov het vorige model en er gelijk even een laag goede wax op gezet dak en motorkap meer tijd had ik niet de rest een volgende keer of gewoon de gehele auto dn maar weer :-)

aytx5f.jpg

4ln3wk.jpg

vs030j.jpg

Glimt wel 8)

Richard, op de achter spoiler hoort dat er standaard op (FORD Logo) ik zie dat niet op onze auto n.l. ?

En inderdaad het glimt en spiegelt netjes.

Hoi Ron

Dat logo heb ik er zelf op gezet  vond dat wel chique staan valt alleen op als je er dicht op. 

Poor boys world doet wonderen 1 van mijn favoriete merken op detail gebied .

Dat logo is  wel erg chique. Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt?

En hij glimt inderdaad erg mooi!

9 minutes ago, richard b said:

Hoi Ron

Dat logo heb ik er zelf op gezet  vond dat wel chique staan valt alleen op als je er dicht op. 

Poor boys world doet wonderen 1 van mijn favoriete merken op detail gebied .

Mooi gedaan, heel bijzonder had het nog nergens eerder gezien :heelcool:

Ik heb ze hier weg

heb ze aan weerskanten ik hou zelf niet zo van stickers maar dit vond ik nog wel mooi.

Even aangeven welke kleur je wilt hebben dan maakt hij ze 

Ford logo ebay

Vandaag maar weer aan de hobby geweest mocht bij de dealer een brug gebruiken voor dit prima garage toch.
Voor wie dit ook wil doen op de MK8 heb ik de schema's voor de kabels en waar je moet aftakken, ikzelf heb het via de instap verlichting gedaan in de spiegels.
Garage kon mooi meekijken hoe het paneel eruit moest :-) best wel spannend om weer te doen in een nieuwe auto maar met gepast geweld komt het wel los zonder stuk te gaan.

QYfTDKc.jpg

vwJRbDW.

lxRzc9t.jpg

Lzf9Qoh.jpg

Wow, dat is mooi gedaan :heelcool:  ik dacht al waar gaat dat heen met al die foto's en de laatste foto bied de onthulling :duim: