richard b

Fiesta MK8 Titanium Powershift Magnetic grey

629 posts in this topic

Mooi om mee te lezen en het beste van jouw aanpassingen, ideeën mee te nemen,  voor als onze mk8 wordt geleverd :heelcool:

hier wat foto's heb hier wat betere kofferbak verlichting er in gezet.

2dwcg1s.jpg

io3fx3.jpg

2rw52cy.jpg

2ia6csx.jpg

2efj141.jpg

Er zijn nog wat andere spullen onderweg  er komen later ook nog side skirts op en evt een andere gril.

Als ik vragen mag de LED strips waar heb je die weg .....?

ik bestel die strips gewoon via ebay had ze ook in de vorige zitten kost iets van 5 euro.

Ik heb er eerst xenon ingezet ik wacht nog even op led adapters voor de kuga deze schijnen ook op de fiesta te passen aansluiting is weer veranderd in de koplamp.

zal volgende keer de pin bezetting van de achterlichten een opzoeken en daar weer een weerstand over zetten ivm de knipperlichten ik wil hier ook weer led inzetten

Zijn weer wat spulletjes binnen gekomen uitlaat tip gel badges 

124x5kx.jpg

Dat ziet er veelbelovend uit!

Mag ik vragen waar je die badges besteld hebt?

Gave updates weer, persoonlijke smaak toevoegen !!!!

Sander ik stuur je even een pb ,ja klopt willem nu even wachten wanneer side skirts vrijkomen en evt bumper inzet achterkant type st line of st.

wellicht dat de spiegelkappen nog een andere kleur krijgen via een wrap en het dak , want dat was uiteraard niet leverbaar op de Titanium.

Richard, de uitlaat tip heb je daar een bestel adres, nummer voor ? (ik vermoed dat voor alle MK8 de uitlaat het zelfde zal zijn) ik vind dat model schitterend :duim:

Dat gedeeltelijk Carbon lijkt mooi.

Je bent alweer lekker bezig met de Fiesta, geweldig om te zien al die updates en aanpassingen.

Hele mooie kleur!! Veel mooie en veilige km met de fiesta :-)

Begin de mk8 steeds mooier te vinden

22 hours ago, richard b said:

Zijn weer wat spulletjes binnen gekomen uitlaat tip gel badges 

124x5kx.jpg

Nice, 

ik ga je project weer in de gaten houden. denk dat ik hier en daar wel wat upgrades meeneem naar mijn mk8 :) 

Even wat kleine dingetjes gedaan , incl. zetje lichtmetaal voor de winter besteld eind deze maand er maar onder zetten.

30kas14.jpg

r8ghh4.jpg

wa1ted.jpg

Jammer dat de tekst op je logo's slecht leesbaar is. Benieuwd naar je wintersetje... Moet zelf ook eens zien wat er bij mij onder gaat van de winter, ligt genoeg in de garage dat zou moeten passen.

Ik vindt dat je een mooie auto heb.:duim:

Alleen de aanpassingen die je eraan gedaan heb vind ik persoonlijk een beetje Halfords niveau ,maar dat is mijn bescheiden mening .

Ik hoop niet dat ik je hiermee beledigd want dat is niet mijn bedoeling.

Hoi johan dat komt door de lichtinval als je er gewoon voor en achter staat dan is het prima leesbaar .

Winter set word op moment klaar gemaakt antraciet kleur velgen  .

Staat weer netjes, de emblemen :heelcool:,is toch weer ff anders dan de blauwe ovals, en personal touch .........

@richard b mooie fiesta! heb zelf een mk8 Frozen White 5d Titanium in bestelling staan (wordt deze maand ein-de-lijk geleverd), zit lekker in de extra opties. Heb toevallig hetzelfde uitlaatstuk in bestelling staan, staat 'm erg goed! Ben benieuwd wat je ervaringen zijn met het plaasten/aansluiten van alle LED verlichting, zit er ook naar te kijken maar lijkt me nog al een klus.

Is er voor de ballasten van de Xenon voldoende ruimte om ze ergens netjes weg te werken? Heb nu een setje GP Thunder H7 lampen liggen om te plaatsen (tijdelijk), maar wil zeker Xenon inbouwen.

Met de led ben ik nog zaken aan het uitzoeken bv de knipperlichten denk dat ik kant en klaar bestel met weerstanden ingebouwd 

heb even gekeken is minder plaats hier om goed te solderen voor de weerstand er aan te zetten.

bij de koplamp zou je al aan de Multi stekker er een weerstand over moeten zetten.

Achteruitrij lampen zijn al wel led die kan je op 1 overzetten .

Voor de koplampen wacht ik nog op adapter ringen op de kuga schijnen dezelfde aansluitingen te zitten dus adapters voor de kuga moeten werken.

Maar is geen echte klus hoor even de koplampen eruit halen lamp er in en stekker aansluiten meer niet 20 min per lamp.

Vandaag de led maar eens ingebouwd de houders van de kuga pasten niet maar wel de veertjes die er in zaten dus de veertjes over gezet op de fiesta houders 

en ja hoor ze zitten mooi klem met de originele houders, enig technisch inzicht is wel vereist om het te gaan doen half uurtje per lamp ongeveer

er zit meer tijd om je koplamp er uit te halen dan de lampen te plaatsen wat een ondingen weer maar met gepast beleid lukt dat ook wel.

1693vhc.jpg

2a78sbb.jpg

juuuqc.jpg

.

Weer een klus plat🚙👍

Ziet er super uit :duim: