Jump to content
Fiestaclub.nl
Ives black fiesta

European Parts

Recommended Posts

De European Parts kit bestaat uit een een voorbumperspoiler, voorspoilerlip, radiatorgrille, achterbumperspoiler, sideskirts en een dakspoiler. Discussieer zoveel je wilt over deze kit in dit topic. Heb je de kit, laat hem dan aan ons zien. Wil je ervaringen delen, dat mag natuurlijk ook! En als je nog een plek weet waar hij te koop is, dan kun je dat hier melden.

Te koop bij:

European-Parts

Tel: +49 (0) 208 3048051

Email: info@european-parts.net

European Parts

med_gallery_445_365_15051.jpg

med_gallery_445_365_16884.jpg

med_gallery_445_365_30360.jpg

med_gallery_445_365_12192.jpg

is dit neit gewoon het sport pakket van Ford?

Groeten dennis

Zou goed kunnen, European Parts verkoopt tenslotte heel veel standaard Ford

is inderdaad de set van ford de skirts zitten er bij mij al onder de frontlip gaat in de zomer er onder.

Leuke kit, maar ik vind de spoiler niet mooi. Deze steekt veel te ver uit. De originele spoiler is een stuk mooier. Bij Fikse in Arnhem staat ook een witte Fiesta met deze kit en die heeft wel gewoon de originele spoiler. De prijs die Fikse voor de kit rekent ligt alleen wel erg hoog. De auto inclusief alles opties kwam op 20.000euro en dat voor een 1.25.......

Die sideskirts zijn die nou per stuk of per set voor 296 euro even om het zeker te weten.

weet iemand dat van jullie?

Die sideskirts zijn die nou per stuk of per set voor 296 euro even om het zeker te weten.

weet iemand dat van jullie?

Er staat skirts en dat is meervoud dus neem aan dat het 296 voor de set is.

Maar ja voor de zekerheid kun je natuurlijk ook een mail sturen. Maar zou anders gewoon in de buurt bij een goede tuner binnen lopen en vragen of hun deze niet kunnen leveren. Voor de prijs zal het niet hoeven.

Dat zijn dan ongespoten skirts. Je moet ze er ook zelf op zetten.

Bij de garage kan je ze voor € 750,- bestellen. Dat is dan voor twee skirts die gespoten zijn en ze zetten ze er voor je op.

Let op! Je moet ze niet uit de optie brochure bestellen, want dan ben je letterlijk het dubbele kwijt.

Dat zijn dan ongespoten skirts. Je moet ze er ook zelf op zetten.

Bij de garage kan je ze voor € 750,- bestellen. Dat is dan voor twee skirts die gespoten zijn en ze zetten ze er voor je op.

Let op! Je moet ze niet uit de optie brochure bestellen, want dan ben je letterlijk het dubbele kwijt.

Denk niet dat ze bij een tuner niet 450 euro vragen om ze te spuiten er op te zetten.

Begrijp wel dat ze bij de dealer dit vragen, neem aan dat de meeste die gewoon uitbesteden en dan willen ze er natuurlijk ook nog op verdienen.

vind dit een zeer mooie set hebben we zelf ook op de skirts na want het is gewoon belachelijk wat de dealer ervoor vraagt.Ik ga in de zomer wel eens kijken of het er ook goedkoper onder gezet kan worden

Als je de configurator op de Ford site zelf ziet, dan kan je blijkbaar de sideskirts nu voor €500,- krijgen. Dat is dan incl spuiten en montage. Lijkt me een mooie prijs. Het maakt hem helemaal af.

Volgens mij verkoopt deze handelaar de spullen stukken goedkoper dan European Parts.

Groot voordeel deze handelaar heeft dat hij zijn zaak op nog geen 40 Km van Venlo. Indien er wat animo is zouden we iets kunnen regelen zodat we de spullen bestellen opgaan halen en dan in Nederland verzenden. Zullen dan extra korting kunnen krijgen en de versturen binnen nederland is ook stukken goedkoper dan dat het pakketje de grens over moet. Zouden er zelfs een dag van kunnen maken, vriend van me heeft een behoorlijk groot schadeherstelbedrijf en misschien kan ik iets met hem regelen zodat de spullen op één dag passend gemaakt kunnen worden, gespoten en gemonteerd. Het is dan wel in Venlo

Ik lees de reacties wel.

Heb even navraag gedaan voor 159 euro zijn het de linker en rechterskirt incl. bevestiging materiaal.

Heb even navraag gedaan voor 159 euro zijn het de linker en rechterskirt incl. bevestiging materiaal.

dat is een groot verschil. Voor dit bedrag zou ik ze er wel op zetten. Ik hoop dat ze snel met nieuwe opties komen zoals ledkoplampen enz.

zijn deze grills ook in NL verkrijgbaar? fiesta_mk7_sport_grill.jpg

Ik heb nu een voorstel,

2x sideskirts met armsteun alles gemonteerd en gespoten 800 euro.

en ik heb een voorstel van 2x sideskirts (ongespoten en zelf gemonteerd) met armsteun 360 euro.

Wat vinden jullie? spuiter kan ik zelf eventueel wel vinden.

Ik heb nu een voorstel,

2x sideskirts met armsteun alles gemonteerd en gespoten 800 euro.

en ik heb een voorstel van 2x sideskirts (ongespoten en zelf gemonteerd) met armsteun 360 euro.

Wat vinden jullie? spuiter kan ik zelf eventueel wel vinden.

Wie vraagt er 440 euro voor het monteren en spuiten?

Zou idd even bij een spuiter langs gaan wat deze vraagt voor het spuiten en monteren. Monteren van de armsteum kun je zelf wel doen. Stelt niets voor.