Jump to content
Fiestaclub.nl
Burrn

Burrns Mk6.5 Deep Navy St! (verkocht)

Recommended Posts

Nice staat hem goed!!! :applaus:

Ga je nog kijken voor 17inch St wielen:?

Ziet er netjes uit zo met die strepen!

Als je de 16inchjes vervangt door 17inchjes kun je de 16inchjes gebruiken voor de winter :). Ga je nog iets doen aan de oranje kapjes?

Ik vind dat de striping de zijkant wel heel mooi breekt, staat heel gaaf.

Nu nog even je onderschrift foto aanpassen :cool:

Ziet er inderdaad mooi uit!

Overstappen naar 17" ST velgen!!

Als het beetje meezit heb ik misschien binnenkort een setje liggen:)

Striping staat inderdaad erg gaaf!

En zoals mijn voorgangers ook al aangeven: 17" ST wielen zouden helemaal niet verkeerd staan :)

Thanks! Ja 17inchjes, dat ligt er aan wat die gaan kosten. Ik hou sowieso dit forum in de gaten voor het geval iemand ze weg doet (Moris ;) )

Onderschrift moet ik sowieso nog even aanpassen ja :)

er staan momenteel mooie op marktplaats, misschien iets voor jou?

http://verkopers.marktplaats.nl/7377128

Zie dat ik hier nooit op heb gereageerd, maar het was dus niks :)

Anyway, ik heb afgelopen vrijdag mijn standaard luchtfilter vervangen door een Pipercross. Gewoon zo'n los elementje die je in je standaard luchtfilter bak zet. Maar wat een verschil al zeg. Auto trekt een stuk lekkerder (vooral veel vooruitgang in de eerste versnelling) en de zware brom klinkt wat beter. Ook is hij nu een stuk rustiger als ie stationair draait, vooral bij het wachten voor een stoplicht en ik de koppeling ingedrukt hield was hij voorheen heel onrustig (koppeling trilde), nu is dat dus helemaal weg.

Voor een klein prijsje dus een beste vooruitgang. In de toekomst zal ik er denk nog wel een andere luchtfilter opzetten, maar dit was even een mooie tussen oplossing :)

Mijn auto heeft even een tijdje geen vitamine L meer gehad, maar daar is de afgelopen weken verandering in gekomen. Het begin met het vervangen van de bougies en daarna de auto een paar goed 'uitgelaten'. Waaronder een ritje naar Leeuwarden om een nieuwe radio op te halen (gelijk even mijn persoonlijk snelheidsrecord verbroken op de Afsluitdijk).

In de weken daarna de binnenkant goed schoongemaakt en afgelopen weekend was de buitenkant aan de beurt. Gelijk even een shoot gedaan (zie volgende pagina)

nicee! heb je die badge op je grill van ebay?

Ja klopt, gewoon een goedkoop plak dingetje is dat.

Hierbij nog de foto's van de vorige pagina (heb ze even verplaatst naar deze pagina)

DSC01440.jpg

DSC01443.jpg

DSC01444.jpg

DSC01446.jpg

DSC01448.jpg

DSC01454.jpg

DSC01457.jpg

DSC01459.jpg

plak dingetje? heb je niet die schroefversie gekocht? Blijft dat wel een beetje zitten dan?

plak dingetje? heb je niet die schroefversie gekocht? Blijft dat wel een beetje zitten dan?

Ja is gewoon sterk 3M plakband, blijft goed zitten. En mocht hij ooit los gaan dan is het ook geen wereldse uitgave om een nieuwe te bestellen.

Aha oke, zit namelijk te twijfelen om eventueel die grille zwart te laten spuiten, en dan zou die er namelijk weer af moeten. Beetje zonde.

je hebt ook logos die speciaal voor de grille staan op ebay, die ziten dan via de achterkant met een bout en moer vast!

De vorige pagina heb je het over 17" velgen. Staat 'ie daar niet al op dan? Je hebt iig wèl de naafdoppen van de 17"... Ik heb niet alle voorgaande posts gelezen, misschien leg je het wel uit. Ik ben even lui.

De vorige pagina heb je het over 17" velgen. Staat 'ie daar niet al op dan? Je hebt iig wèl de naafdoppen van de 17"... Ik heb niet alle voorgaande posts gelezen, misschien leg je het wel uit. Ik ben even lui.

Nope, gewoon 16"

Die van een 17" zien er toch zo uit?

ford-fiesta-st-04.jpg

Jongens, ik kom helaas afscheid nemen. Enige tijd geleden mijn auto ingeruild omdat hij te duur voor mij was geworden. Maar echt met héél veel pijn in het hart, want wat was ik gek op mijn ST. Ken je dat gevoel dat je naar je auto loopt en denkt van 'ja, wat is hij mooi', dat had ik elke dag.

Ik wil jullie allemaal bedanken. Ik heb onwijs veel geleerd en jullie waren ook altijd bereid te helpen. Vooral met mijn vorige Fiesta die toch wel wat specifieke probleempjes had. Dankzij jullie bekwaamheid heb ik allerlei reparaties zelf kunnen uitvoeren, van het vervangen van een radio waardoor het hele dashboard er uit moest (mk6) tot aan het reinigen van carburateur van mijn ST (mk6.5). Het uitje naar de Ford fabriek in Keulen zal ik ook niet snel vergeten.

Nogmaals dank en wellicht tot in de toekomst (ik heb nu een degelijke Corsa die je elke dag wel 20x voorbij ziet rijden, dus ik heb hier niks meer te zoeken ;) ). ps. Mijn oude liefde staat te koop bij Havik Auto's in Alkmaar.

erg jammer man maar wel leuk om te horen dat je auto bijna je grote liefde was :)

wie weet in de toekomst een nieuwe st als je klaar bent met school en een baan heb. dan kan je je wellicht nog verder uitsloven met tunen en udgrades :)

secces ;)

Jammer van de verkoop ! Maar soms is het niet anders he :( Ik ken het !

Waarschijnlijk begint het straks wel weer te jeuken :P iig succes verder ! :D