Jump to content
Fiestaclub.nl
Sign in to follow this  
RedFox

front-spoiler of alarm en speakers?

Lumma of clifford  

10 members have voted

1. 1.

• Lumma front spoiler
      2
    • Cliffort dual-zone, speakers en gespoten standaard bumper
      5
    • Neem ze alle twee!
      3

Recommended Posts

Ik ben een beetje gaan twijfelen over de front spoiler

de prijs van lumma is niet echt lachen 438,90 en dan is ie nog ongespoten ook. ik twijfel nu tussen deze 2 opties

1) Lumma front spoiler

2) Cliffort dual-zone alarm 8) en andere speakers/versterker, standaard spoiler laten spuiten.

*edit foto's achteraf, zie posts below*

deze

Wielen_Edwin_copy.jpg

vs deze

side-lumma.jpg

laat allen uw mening horen :-D

side.jpg

Ik heb Photoshop effe losgelaten op bovenstaande foto...

bumper_Edwin_copy.jpg

Een hele verbetering ZONDER dat er dure onderdelen aan te pas hoeven te komen :)

Mijn optie is dus: Alarm + stereo, en de huidige bumper van een laagje verf voorzien (PS Ik hoop dat de spuiter de kleur beter kan matchen :wink: )

Jeroen

best netjes inderdaad... 8) misschien ooit een andere grill erin (zelfde gaas als in de stoffler achterbumper) ligt het aan mij of ziet dit er zelfs beter uit dan de meegespoten bumper die ford levert? dat is volgensmij een ander model?? (zowiezo 1 deel ipv 2 delen)

*edit*

mmm ziet er toch wel erg gaaf uit zo 8) ... nog mensen die voor lumma gaan?

SPG_29_35_0_79.jpg

Dit is de standaard meegespoten Ford bumper .... Ik zie zo geen verschil met de niet gespoten versie...

inderdaad weinig verschil. bestaat uit 1 deel en mist het onderste randje (of is niet meegespoten)

SPG_29_35_0_209.jpg

Hier zie je net nog een heel klein stukje van de niet meegespoten rand. Valt denk ik weg in de schaduw op de bovenste foto...

Ik zou voor de lumma front spoiler gaan om het geheel in kleur af te maken. Vind persoonlijk een beetje raar staan als je een meegespoten achterkant hebt en een niet meegespoten voorkant.

Heb nog ff de lumma front spoiler erop gezet met als bonus een meegespoten deurstrip :wink:

side-lumma.jpg

Ik zou voor de lumma front spoiler gaan om het geheel in kleur af te maken. Vind persoonlijk een beetje raar staan als je een meegespoten achterkant hebt en een niet meegespoten voorkant.

Heb nog ff de lumma front spoiler erop gezet met als bonus een meegespoten deurstrip :wink:

side-lumma.jpg

De lumma front spoiler erop!! jij kan al helemaal photoshoppen 8)

Ik zou gaan voor spuiten, ziet er net zo goed uit en die dikke 400 euri....jesus.... gebruik die aub voor een goed alarm en speakers...

Zo'n stuk plastic, die je zelf niet eens ziet van binnen *hehe*, vind ik geen 1000 gulden waard!

Maar goed, ik ben niet zo'n exterieur modding fan... :grin:

Lumma geeft weinig verschil ten opzichte van de hele stock voorbumper te spuiten is nu dus half gespoten... lijkt wel een tik van de duitsers zeg.

Lumma is stervens-duur en t ziet er in mijn ogen iets of wat beter uit maar niet veel verandering ten opzichte van de stock bumper van ford.

Als je met poilers aan de gang gaat... neem dan een complete set die je hele auto een ander gezicht geeft en niet zo van: spoilertje erop wat ietsie mooier is dan standaard.

Alarm = een pre op een auto waar je aan gaat veranderen, doe dat dus als eerste!!! dan de rest pas want is dan enigszins wat beter beveiligd als je een fatsoenlijk goed alarm neemt!

Ik ben het met Jeroen eens. Spuiten die standaard shit en geef je geld dan uit aan dat alarm.... :D

ik denk inderdaad dat ik ga voor een gemod achterkantje (Dat is al zeker, stoffler) en dan een "normale neus" en een clifford alarm.

Edwin, ik zal vrijdag effe informeren naar de prijs die mijn spuiter rekent voor een onderspoiler en een dak spoiler. Hopen dat hij ruim onder de door jou genoemde 700 blijft :-) (en ook effe kijken wat hij voor een halve voorbumper vraagt)

ik ben bezig m'n clifford alarm te regelen, dus die gaat er in elk geval eerst op voordat ik verder ga modden. Hij zal er in elk geval op moeten zitten voor ik op vakantie ben :-D

vandaag m'n auto in pijnacker geparkeerd.

als ik m vanavond of morgen middag weer ophaal zit er een klasse 3 alarm in :twisted:

dan kan het modden beginnen :-D

Het alarm bevalt prima! :-D

de job is keurig gedaan en als extra service hebben ze ook mijn gps antenne weggewerkt onder het dashboard (binnen in de kilometer teller kap). dus daar zie je helemaal niets meer van.

pokkeherrie trouwens als dat alarm afgaat... kan je maar beter oordopjes bij je hebben. :P

Het alarm bevalt prima!  :-D  

pokkeherrie trouwens als dat alarm afgaat... kan je maar beter oordopjes bij je hebben.  :P

Da's mooi! En die herrie zullen we bij de eerste meeting wel even testen :twisted:

Het alarm bevalt prima!  :-D  

pokkeherrie trouwens als dat alarm afgaat... kan je maar beter oordopjes bij je hebben.  :P

Da's mooi! En die herrie zullen we bij de eerste meeting wel even testen :twisted:

Laat ik dan maar gewoon de panic button gebruiken, want anders eh, gaan jullie m'n auto openbreken :wink: om het alarm te horen.

Laat ik dan maar gewoon de panic button gebruiken, want anders eh,  gaan jullie m'n auto openbreken  :wink:  om het alarm te horen.

Er zijn nog wel andere manieren om een alarm af te laten gaan :roll:

Sign in to follow this