allesklusser

Fiestaclub +
  • Content count

    2526
  • Joined

  • Last visited

About allesklusser

  • Rank
    Fiesta Expert
  • Birthday 07-08-49

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Westland

Previous Fields

  • Voornaam
    Dick
  • Auto
    Ford Fiesta
  • Type
    MK6.5
  • Kleur
    Blauw

Recent Profile Visitors

5155 profile views
  1. Eigenlijk wel een interessante discussie wat betreft het gebruik van E10. We kunnen dus stellen dat het over het algemeen eigenlijk zo niet geschikt is begrijp ik? En inderdaad, iedereen roept dat het prima kan en dat is wellicht ook onder invloed van de milieu/politieke lobby. Zijn er ook aanwijzingen dat de injectoren niet meer goed gesmeerd worden?
  2. Welkom op het forum
  3. Welkom.
  4. Hallo Niels, alles goed?

    Ik heb al even de bijdrage overgemaakt voor mijn Pluslidmaatschap. Ben, stom, vergeten mijn inlognaam en normale naam te vermelden. Mijn rekening nummer is: NL27INGB0004066647

    Kun je het even wat makkelijker vinden, groeten, Dick

    1. VitroFiesta

      VitroFiesta

      Hey Dick, geen probleem hoor. Zoveel betalingen komen er (helaas) ook niet binnen en jou naam ken ik ondertussen wel:duim:

      Groeten! Niels

  5. Welkom, mooie wagen nog, is een MK6.5 overigens.
  6. Welkom op het forum.
  7. Oef Thomas, maar, je bent heel sportief man. Sowieso leuk dat je het even laat weten en laten we eerlijk zijn, met die donkere dagen zit het ook niet mee
  8. Welkom
  9. De koelvloeistof die je bedoelt is kant en klaar wat betreft juiste mengselverhouding aangemaakt lees ik bij winparts.nl Voeg je verder water bij dan zal de mengverhouding, eigenschappen, veranderen.
  10. Het eerste wat in me opkomt is de accu, misschien?
  11. Welkom en je bent wat van plan zo te lezen, succes.
  12. Hallo, Vanaf pen 20 van de ECU moet een verbinding aanwezig zijn, massadraad, naar het massapunt E9. Dit massapunt is volgens Haynes te vinden op de "passenger's pillar" wat voor een links stuur zou betekenen aan de bestuurders kant. (Haynes gaat altijd uit van auto's met het stuur aan de rechterzijde) Aan de linker deurstijl, ik denk de scharnierzijde, moet dit massapunt te vinden zijn. Als ik het goed heb is de ECU te vinden bij dezelfde deurstijl, dus links achter een luikje/bekleding. Kan er niet zo gauw een plaatje van vinden. Toch gevonden met beeld en geluid!:https://www.youtube.com/watch?v=3gED-mKngT4
  13. Welkom hier met je MK6.
  14. Het begrip geen benzine meer is dus het duidelijke feit dat de injectoren niet meer aangestuurd worden alsook de bobine want er komt geen vonk. Ofwel, de ECU doet niets meer. Zoals Rene al zegt kan het bijna niet anders dan dat de massa, pen 20 - E9, van de ECU onderbroken is. In dit geval is er volgens mij niets uit te lezen omdat de ECU niets meer doet. De signalen voor de OBD-diagnose komen linea recta uit de ECU en daar kunnen de circuits niet werken omdat de massa onderbroken is. De pomp heeft een aparte massa aansluiting E3 en wordt onafhankelijk van de ECU aangeschakeld. Dat klopt dus helemaal.
  15. Probeer deze eens: http://www.23hq.com/ Laat de foto's op ware grootte, is gratis en ondersteunt direct link.