Jump to content
Fiestaclub.nl

allesklusser

Fiestaclub +
  • Content Count

    2817
  • Joined

  • Last visited

About allesklusser

  • Rank
    Fiesta Expert
  • Birthday 07-08-1949

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Westland

Previous Fields

  • Voornaam
    Dick
  • Auto
    Ford Fiesta
  • Type
    MK6.5
  • Kleur
    Blauw

Recent Profile Visitors

5755 profile views
  1. allesklusser

    Veerpootbrug

    Rest nog steeds echter de vraag, wat zijn de verschillen dan wat betreft de pasvorm? Dat ik hier uitkwam was puur toeval, maar toegegeven, tis geen koopie.
  2. allesklusser

    Veerpootbrug

    Hier twee links als voorbeeld: https://www.stroevemotorsport.nl/Wiechers_veerpootbrug/239220/WI167033--Ford-Fiesta_V_(JH1/JD3)-Wiechers-Wiechers_veerpootbrug/ https://www.stroevemotorsport.nl/Wiechers_veerpootbrug/239255/WI167040--Ford-Fiesta_V_(JH1/JD3)-Wiechers-Wiechers_veerpootbrug/ De prijs is eender met verschillende typenummers. Snap de verschillen eigenlijk ook niet. Wat ik wel weet is dat de schokbrekers en veren tot bouwjaar 2004 afwijken maar de domlager bevestiging lijkt nog steeds hetzelfde. Je kunt het ze wellicht even vragen daar.
  3. allesklusser

    Halloooo

    Welkom op het forum
  4. allesklusser

    Hallo!

    Welkom.
  5. allesklusser

    Ford fiesta mk6.5 remtrommels

    Officieel moet de moer vervangen worden. Er is een simpeler methode om de remtrommel eraf te krijgen om niet met die moer te worstelen. Vanaf de achterkant van de remankerplaat kun je vier bouten verwijderen waarmee de astap / lager gemonteerd is. Voor één bout moet je wel even een kniestuk gebruiken maar is goed te doen zelfs zonder het gebruik van een brug. De hele remtrommel / lager / astap komt er vervolgens af. Met 70Nm deze bouten weer vastdraaien.
  6. allesklusser

    Wok meeting 2018

    Ik kom voor het complete programma met 3 personen
  7. allesklusser

    Bnz Fiesta,ST Line Race Red

    Gedurfd Willem, heel apart dit contrast en inderdaad is het zwarte onder een motorkap niet altijd even vrolijk. Misschien ook een idee voor de autostijl van DHL, even patent op aanvragen Willem.
  8. Maar uh Robert, hij tikt toch na een tijdje rijden of begrijp ik het nu niet? Na het eerste wegrijden geen getik en na fors remmen en weer doorrijden getik, toch? Vandaar mijn suggestie.
  9. Hoor je het erger in bochten? Tripode koppeling van de aandrijfas(sen)? Wat er nu kan gaan tikken na fors remmen vat ik niet zo gauw.
  10. De motor heeft een multiriem met een lengte afhankelijk van de uitvoering zoals bijvoorbeeld airco stuurbekrachtiging etc.
  11. allesklusser

    Even voorstellen

    Welkom, nette wagen.
  12. allesklusser

    Verwarming blaast erg warm

    Je bent op een verkeerd forum terecht gekomen. Meld je even aan bij de Focusclub. Bovendien is dit het "Even Voorstellen" forumonderdeel wat niet door iedereen gelezen wordt.
  13. allesklusser

    Hallo Fiesta vrienden

    Welkom en veel veel rijgenot.
  14. allesklusser

    Ook even voorstellen

    Welkom en hou vol
  15. Een 1,3 motor heeft in ieder geval geen distributiesnaar/spanrol maar kettingdistributie. Die zorgen heb je dan niet. Wel vreemd dat je het tikken niet hoort als je niet rijdt als het een klep zou zijn. Moeilijk te zeggen zo.
×