Jump to content
Fiestaclub.nl

Jé Lé

Active users
  • Content Count

    157
  • Joined

  • Last visited

About Jé Lé

  • Rank
    Fiesta Junior

Previous Fields

  • Voornaam
    Jeroen
  • Auto
    Ford Fiesta
  • Type
    MK4
  • Kleur
    Groen

Recent Profile Visitors

1697 profile views
  1. Jé Lé

    Jé Lé's Mk4

    Heb men oude laptop eens gestart, en vond een mapje genaamd "Fiesta"... Er ontbreken spijtig genoeg enkele foto's, maar heb de meeste kunnen her-uploaden en men posts ge-update Kunnen jullie even 7jaar in de tijd terugkeren LOL Als ik die foto's zo bekijk zou ik het helemaal anders aanpakken, maar goed..was toen 21 jaar en had net men eerste wagentje Is eigenlijk een beetje schaamtelijk om men fiesta 6 jaar in men garage te laten staan Maar goed, dit jaar zal die de nodige aandacht krijgen beter laat dan nooit zeggen ze dan he
  2. Jé Lé

    Jé Lé's Mk4

    Dankje Sja, werken in het huis en de daily compleet restylen kost geld en tijd Maar na de winter zou de daily "af" moeten zijn.. had er nog plannen mee, maar ga die niet uitvoeren. ik wil nl beginnen aan men fiesta Mis dat wagentje ENORM Ja, S1600 inlaat was eigl niet de bedoeling maar zag het op 2dehands.be, belachelijk laag bod gedaan, en die kerel stemde toe 20min rijden later was ik de trotste bezitter van de inlaat. is samen met men BBS RS en Milttek de dikste updates ooit voor men fezz
  3. Jé Lé

    Jé Lé's Mk4

    En ik zie net dat het iets meer dan 3jaar geleden is dat ik hier nog iets gepost heb nou nou...ik denk dat ik het traagste project ooit ben op fiestaclub =p Fotos zijn ook niet meer zichtbaar merk ik, en de wet van murphy heeft ervoor besloten om mijn pc te doen crashen...de dag dat ik een externe HDD gekocht heb voor te backupen !!! dus heb geen enkele nieuwe foto's meer Wel, de fiesta staat nog steeds op hetzelfde plekje enkel iets meer stof erop...MAAR, ik heb ondertussen alle updates (behalve de verlaging) bij elkaar gesprokkeld Ondertussen ligt er een volledig MK5 Zetec-S swap te wachten (voorbumper, grille, motorkap, zijlijsten, spatborden, ...) Men daily volvo is ook ondertussen volledig gefacelift met sportkitje erop en de velgen worden op maat aangepast tijdens de winter (liggen al bij velgenboer)...Het daily projectje was beetje uit de hand gelopen waardoor de fiesta "vergeten" werd. Maar deze winter is men volvo klaar, endan is het fiesta tijd B-)
  4. Jé Lé

    Jé Lé's Mk4

    Net weekje vakantie achter de rug dus heb wat zitten opruimen in de garage, Bij deze ook eens de S1600 boven gehaald en goede fotos getrokken Is toch een item dat je niet veel tegen komt Spijtig genoeg zal ik de glasvezel schelp niet kunnen overtrekken met echt carbon. Dit zal niet mooi uitkomen bij de logos Dus zal gewoon matzwart worden gespoten. Zicht in de behuizing: Ford Racing en Puma Logo: Ford logo in de aluminium buizen: Behuizing gedemonteerd. Hier zie je de "trumpets" Kunnen wet nog wat smoother, dus ga deze naden nog wat beter schuren en polieren:
  5. Jé Lé

    Focus Rs

    Als ge u ander intercooler plaatst, wat doet ge dan met u originele intercooler ? Past nl ook op men volvo en is een goede upgrade dus indien ge hem wegdoet moet ge maar u prijs zeggen FRS is men favo wagen momenteel, die lijnen, de agresiviteit, de motor, njammie
  6. Jé Lé

    Fiesta Mk4 1.25 Ghia 16v

    pm
  7. Jé Lé

    Fiesta Mk4 1.25 Ghia 16v

    Wanneer denk je een voorbouw nodig te hebben ? ik heb nl een volledige mk5 voorbouw gekocht om de facelift te monteren, dus mijn mk4 voorbouw komt binnenkort te koop...
  8. Jé Lé

    Jé Lé's Mk4

    Ahzo, dacht dat het het verschil was tussen zetec-s (3deurs) en mijne (4-deurs) Nuja, duurde 2 minuutjes en past mooi erop nu
  9. Jé Lé

    Jé Lé's Mk4

    Zozo, Slaapkamer is eindelijk afgeraakt Volledig ingebouwde kast zelf gemaakt uit 18mm MDF. Moeten wel nog schuifdeuren op en in het wit geschilderd worden. En de andere muur is bekleed met houten panelen en twee spotjes als nachtlampjes. En dan nu EINDELIJK mijn eerste onderdeel gemonteerd op de fiesta Blijkbaar wel niet 100% compatible met een 4-deurs... De bevestigingspadjes op de zijkant van de bumper komen tegen de carosserier. deze afgeslepen en bumper sprong mooi in positie, nu enkel gaatje bijboren op de plek van men originele plaats en kan de originele vijs erin. Was zalig om nog eens aan de fiesta te werken Aan het stof kunnen jullie wel zien dat die al lang binnen staat Dus zoals jullie zien men projectje gaat (traag) vooruit
  10. Jé Lé

    Jé Lé's Mk4

    Ga jij mij financieel ondersteunen
  11. Jé Lé

    Jé Lé's Mk4

    Snap jullie wel, maar met een vollederen interieur en de koffer vol ICE is het principe van racekar ver overboord he De plannen die ik met de fiesta heb qua interieur en exterieur horen gwn niet op circuit. En om op de baan de paarden te gebruiken is niet aan te raden (zeker in belgie) motorswap mag hier niet, dus zou dikke bummer zijn indien alles aan het licht komt vandaar men twijfels.... de honda zou volledig gestript worden, verlagingskit, grotere remmerij en semislick etc. om handling te verbeteren.
  12. Jé Lé

    Jé Lé's Mk4

    Das waar, remmerij en wegligging zou sowiso aangepast worden maar de 2.2 VTEC heeft meer tuningpotentieel dan de 1.7 Twijfel een beetje om zoveel geld en tijd in de 1.7 conversie te steken om het volledig potentieel toch niet te gebruiken. Op mijn RSjes en plat op de grond ga ik niet sprinten he en zoveel zal er toch niet mee gereden worden denk ik. En enkel alles doen om gwn te kunnen zeggen dat ik het gedaan heb is beetje dom IMO Vandaar men twijfel
  13. Jé Lé

    Jé Lé's Mk4

    Zit met een dilemma... Men maat en ik hebben in onze garage een Honda Accord Break van 1997 staan. Hiervoor hebben we een H22A motor uit een prelude liggen. Dit is een 2.2L DOHC VTEC met standaard 203pk. Plan is om die motor in de Accord te lepelen en de auto te prepareren voor op circuit (puur hobbymatig racen en voor het plezier dus) Vermits we dan al zo'n wagen hebben om stevig mee door te rijden zie ik het nut niet om mijn fiesta om te bouwen naar een 1700 die ook opgekitteld wordt. Ofwel verkoop ik men Miltek en S1600 inlaat enzo en laat ik het plan van de 1700 varen en me meer te focussen op 'show' ipv 'go' en doen we de swap met de honda. Ofwel verkopen we de honda, en doe ik de plannen met de fiesta. Mijn dillema is: een 1.7 fiesta op +/- 160pk waarbij ze zelden zullen gebruikt worden of een accord break met 2.2 VTEC op standaard 203pk puur voor circuit... Ik persoonlijk neig meer naar de fiesta puur show te gebruiken ipv go. Dit ten eerste door de belgische keuring en ten tweede op mijn RSjes wordt niet geraced Maar langs de andere kant, een fiesta met 1700 full miltek en S1600 is ook wel 'uniek'. Dilemma Dilemma :(
  14. Jé Lé

    Jé Lé's Mk4

    neen, ben echter wel op zoek naar een puma bj 97-98. Die hebben een analoge kabelboom. Heb ik geen kopzorgen met de kabelbomen te veranderen/aanpassen. Maar dat wordt ff opgeschoven tot het financiele op adem gekomen is. Nu eerst alle onderdelen die ik heb monteren
  15. Jé Lé

    Jé Lé's Mk4

    jaja, fiesta is verhuisd naar de loods en de puma is vertrokken was wel een leuk zicht zo een naakte puma met zijn chassis op de trailer Nu nog een paar werkjes van klanten afronden, daarna men kameraad zen oude accord wagon in stukjes doen en we kunnen onze hefbrug zetten alles begint op zijn pootjes terecht te komen. Eenmaal alles in orde is kan ik rustig beginnen met de demontage/restauratie van de fiesta en vanaf dan zullen de updates wel verschijnen in dit topic na 3jaar onderdelen bij elkaar te sprokkelen kunnen ze eindelijk op de fiesta gezet worden
×