Razer

Active users
  • Content count

    6349
  • Joined

  • Last visited

About Razer

  • Rank
    Fiesta King
  • Birthday 24-08-85

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sexbierum
  • Interests
    Hardcore<br />Engine tuning<br />Dj<br />Ford

Previous Fields

  • Voornaam
    Robert
  • Auto
    Ford Fiesta
  • Type
    MK3
  • Kleur
    Blauw

Recent Profile Visitors

11371 profile views
  1. Betreft dit een mk6 fiesta? Heb je de schakelkabels op je juiste manier losgemaakt? Dus niet de afstelling losgemaakt?. En zonder bevestiging aan de bak, zijn de kabels dan wel goed gangbaar?
  2. Elk garagebedrijf zou dit moeten kunnen oplossen
  3. Dat is doorgeroest, gebeurt veel bij het flexibele deel. Nieuwe erin lassen en klaar 👌
  4. Als het erop hoort. Hetzelfde met m badges op een bmw, hoort niet op een 325i oid.
  5. Lekker neutraal en niet zo in your face look. Zijn geen high spec remklauwen, ook daarom gewoon simpel zwart
  6. Waarom een engine flush gebruiken als je geen problemen hebt? Meestal krijg je juist meer problemen, vooral meer kans op olie lekkage. Beter ververs je je olie elk jaar met eventueel een injectorcleaner in de tank. Zou geen flush gebruiken, in al die jaren dat ik monteur ben..heb ik het 1x gebruikt met tegenvallende resultaten.
  7. Burton power zou ze moeten hebben
  8. Ik zou nooit voor een stalen systeem gaan. Kun je ook net zo goed een demper verwijderen van je orgineel. Ik heb serieus een hekel aan alsmaar vervangen. Werk dagelijks met auto's, daarnaast geen zin meer om een uitlaat ed te vervangen als er betere opties zijn ( hekel aan roest ) Daarbij moet je reeel blijven, wil je een andere auto en je hebt een rvs uitlaat. Dan is deze erg goed los te verkopen. Onder mijn fiesta zit dus ook een rvs uitlaat, custom van milltek. Als ik ooit wat anders wil dan komt er een mongoose. Puur om de soort eindddemper
  9. Heeft tevens meer waarde als je hem los verkoopt. Een non rvs heeft een verkoopwaarde van weinig
  10. Heeft niks te maken met verkoop, want eerlijk is eerlijk, als je uitlaat na4 jaar al zo slecht is..dan koop je hem niet weer Een rvs is uitlaat is een goede upgrade. Een non rvs lijkt mij juist niet de correcte manier. Het orgineel is nog van betere kwaliteit. Kan uiteraard niet in de portomonee kijken van de ts, maar het is wel een puntje
  11. Maar is sportex ook rvs? Lees alleen dat het eindstukje van rvs is
  12. Wat vraag je ervoor, en hoe is de staat qwa slijtage?
  13. Ken ze wel, maar of het nu beter is dan een febi oid...don't know
  14. Zou gewoon voor febi gaan, niks mis mee. Orgineel kan ook, indien te koop. Stalen koppakking is nooit verkeerd indien je toch eens van gedachten veranderd. De bouten kunnen best wel veel hebben.
  15. Ziet er idd uit als een rally/ultimate. Hoogstwaarschijnlijk hanteerd duitsland een andere benaming hiervoor