Jump to content
Fiestaclub.nl

Razer

Active users
  • Content Count

    6639
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Razer

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sexbierum
  • Interests
    Hardcore<br />Engine tuning<br />Dj<br />Ford

Previous Fields

  • Voornaam
    Robert
  • Auto
    Ford Fiesta
  • Type
    MK3
  • Kleur
    Blauw

Recent Profile Visitors

12566 profile views
  1. Razer

    Turbo Endura-E 8V

    Simpel gezegt: de fiesta en puma zijn op het zelfde platform gemaakt. Als jij het goed uitvoerd zou een keuring van 50 euro volstaan. Eventuel een remupgrade doen van de puma of st150 Wel even informeren bij eventuele andere personen die dit hebben gedaan. Tevens bij de rdw. Op facebook word dit wel vaker aangeboden ( onderdelen of slopers )
  2. Razer

    Turbo Endura-E 8V

    Ja heel duidelijk. Wat heeft voor toegevoegde waarde?
  3. Razer

    Turbo Endura-E 8V

    Deze swap is erg vaak uitgevoerd, en als jij alles aantoont incl foto's dan kost het zeker geen 1100 euro. Een turbo, inlaat, uitlaat is niet het enigste wat erbij moet. Denk aan andere injectoren, ecu, zuigers, drijfstangen. Daarbij is een setje fatsoenlijke remmen ook niet verkeerd. De standaard ford remmen zijn niet bepaald een hoogstaand stukje techniek. Ford ecu's kun je eigenlijk niks mee, vooral niet van die periode's. Ik ben om die reden ook naar een nieuw systeem gegaan. Tevens een ander blok + vermogen
  4. Razer

    Turbo Endura-E 8V

    Waarom is een zwap geen optie? Vermogenwinst met een turbo is erg duur op zo'n motor. 0.8 bar ga jij niet redden op standaard spul, zeker niet met de huidige compressie verhouding. Verder dan 0.3/0.2 bar is safe op deze manier Motorswap is goedkoper en relatief meer vermogen voor de euros
  5. Razer

    De kogel is door de siësta kerk!

    Denk dat er binnenkort 100 op de snelweg gereden mag worden ipv 130. Bickel is niet echt heel duidelijk..zeg maar
  6. Houd ons op de hoogte, bij mij kwam het na een tijdje weer terug
  7. Nee, staat nergens dat het doorzichtig moet zijn. Want de ouder glaasjes zijn immers oranje of zelfs standaard gesmoked. Wat niet mag, is beplakken of spuiten.
  8. Dat heeft bij niet geholpen, dat was mijn 2e optie na controle van de schakelkabels
  9. Zwaar schakelen, bij mij vorige fiesta zat er een versleten plastic bus in de bak. Was een 250 euro kostenpost. Daarna wel opgelost
  10. Razer

    Bandenspanning mk8 st line

    Een geijkte bandenmeter bij een garage heb ik iets meer vetrouwen in dan 1 bij een pomp. Indien twijfel, even langs de garage. P.s, 1.8 bar achter is erg weinig. Houd altijd 2.1 aan. Bij mijn auto's
  11. Anti alles, samen met bickel
  12. Om de moer eraf te krijgen..uhm succes. Inspuiten met een kruipolie, en dit meerdere keren per dag doen. Anders met een brander warmstoken en hopen dat je hem dan loskrijgt. Sommige bedrijven hebben een inductie verwarmer, die gaat om de bout/moer heen en wordt dan warm. Dan met een luchtratel hem eraf rammen als het nog wil, of met een speciale linkse dop Afdek kapjes zijn er, van een ford focus. Weet alleen niet welke. Ik heb ze ingespoten met vet en een stukje ductape over het gat heen geplakt
  13. Gasklephuis is een zwakpunt bij deze motoren. Vooral omdat je zegt dat deze al een paar keer is ingeregeld.
  14. Razer

    Betere verlichting Fiesta MK7

    Wat wil je schoonmaken aan de binnenzijde? Maar op je vraag terug te komen, nee er is niet in te komen zonder de voorzijde te verwijderen ( zit gekit )
  15. Razer

    Wok meeting

    Bowlen is altijd een succes. Dus een voorkeur van mijn kant
×