All Activity

This stream auto-updates   

  1. Past hour
  2. ,nu nog de levering !!!
  3. Wagen is gebouwd 17 januari 2018 en laatst gecontroleerd op software 18 januari 2018 en volgens ETIS zijn er nog updates beschikbaar voor ACM, BCM en PCM. Enkele gegevens betreffende het voertuig: Primaire eigenschappen Productiedatum: 17.01.2018 Modellenserie: Econoline Carrosserie: 5-deurs sedan Versie: 50-reeks Motor: 1.0L EcoBoost 120PS/125PS/140PS Transmissie: Handg. 6-versn.bak Getrag - 6MX65 Aandrijving: LHD FWD Differentieeloverbrengingsverhouding: 3.94 Emissie: Euro 6-emissienorm Airconditioning: Automatische temperatuurregeling Exportland: (+)"B" Lak: Moondust Silver (met)
  4. Today
  5. Als er mensen samen willen rijden vanuit het zuiden.... . kunnen misschien afspreken bij de Mac in Best (A2 na eindhoven) Laat maar weten @peter1981 Groeten S.
  6. Jup mee eens E10 wordt een stuk warmer en fabrikant zegt vlug ja het kan Gewoon niet tanken die troep en als je bijvoorbeeld in Belgiรซ tankt tank dan lekker 98 dat is nog altijd pak goedkoper dan 95 hier in NL en heb je de mooiste verbranding
  7. Erik ....
  8. Veel motoren zij nog niet klaar voor E10. Helaas zijn verbrande kleppen dan de uitkomst.
  9. hier kan ook een slotje op
  10. Hier mag een slotje op
  11. Ook weer in de plus
  12. 4 hours ago, ReneKunst said: .๐Ÿ˜ฅ Net zoals de trekhaak die niet onder de nieuwste mk8 st-line mag of fiesta met panorama dak. St-line zou ik niet zo bang voor zijn die kan het denk ik wel hebben, maar de fiestas met panorama dak zijn gevoeliger. Bij zware belasting van de trekhaak, zou de ruit kunnen springen. Maar er zullen toch mensen zijn die graag wat verkopen, dus ook dat zal wel gebeuren.. ๐Ÿ˜ฅ Beste Rene, ik heb een printje geprint van het Ford web, en wel Hanleidingen en Specificaties "afmetingen trekstang" punt aandrijflijn Max. verticaal gewicht op de trekhaak", de 1.0L Ecoboost. max. 65kg. Eronder staat weer 1.0L Ecoboost. max. 45kg. Waarom dat verschil?? Ik krijg de standaard Titanium 1.0 Ecoboost 100PietermannenKes Blazer Blue. Heb ik de goeie dan met 65kg vert. kogeldruk? Kan ik tenminste legaal twee ebike's op de trekhaak vervoeren! Samen met de fietsdrager zo'n 60kg! In de DE kun je een flink proces aan je ars krijgen bij overschrijding max. kogelgewicht! Daar zijn mijn kennissen al achter gekomen! ๐Ÿ˜ž De 1.1L Duratec heeft ook max. 65kg kogeldruk. De 1.5L Duratec TDCi 85pk heeft maar max. 45kg kogeldruk, de 1.5L TDCi 120pk maar max. 40kg kogeldruk!! Waarom dat verschil allemaal?? Staat allemaal op het Ford handleiding Web. Heeft dat te maken met onrustige rijders onder ONS?? Wie gaat met twee fietsen erop >140km/uur rijden! Idioten, ja?! ๐Ÿ˜ฌ Er wordt niks vermeld, bv. bij een zonnedak enz.!? Dat zal wel weer ergens anders vermeld staan!? Bij folderboekwerk "De nieuwe Fiesta, Ford go further"! Met losse vergelijkings uitvoeringsbladen! http://www.fordservicecontent.com/Ford_Content/vdirsnet/OwnerManual/Home/Index?bookcode=O36420&marketCode=WD&languageCode=NL&VIN=&userMarket=NLD&div=f
  13. Net zoals de trekhaak die niet onder de nieuwste mk8 st-line mag of fiesta met panorama dak. St-line zou ik niet zo bang voor zijn die kan het denk ik wel hebben, maar de fiestas met panorama dak zijn gevoeliger. Bij zware belasting van de trekhaak, zou de ruit kunnen springen. Maar er zullen toch mensen zijn die graag wat verkopen, dus ook dat zal wel gebeuren.. Beste Rene, ik heb een printje geprint van het Ford web, en wel Hanleidingen en Specificaties "afmetingen trekstang" punt aandrijflijn Max. verticaal gewicht op de trekhaak", de 1.0L Ecoboost. max. 65kg. Eronder staat weer 1.0L Ecoboost. max. 45kg. Waarom dat verschil?? Ik krijg de standaard Titanium 1.0 Ecoboost 100PietermannenKes Blazer Blue. Heb ik de goeie dan met 65kg vert. kogeldruk? Kan ik tenminste legaal twee ebike's op de trekhaak vervoeren! Samen met de fietsdrager zo'n 60kg! In de DE kun je een flink proces aan je ars krijgen bij overschrijding max. kogelgewicht! Daar zijn mijn kennissen al achter gekomen! ๐Ÿ˜ž De 1.1L Duratec heeft ook max. 65kg kogeldruk. De 1.5L Duratec TDCi 85pk heeft maar max. 45kg kogeldruk, de 1.5L TDCi 120pk maar max. 40kg kogeldruk!! Waarom dat verschil allemaal?? Staat allemaal op het Ford handleiding Web. Heeft dat te maken met onrustige rijders onder ONS?? Wie gaat met twee fietsen erop >140km/uur rijden! Idioten, ja?! ๐Ÿ˜ฌ Er wordt niks vermeld, bv. bij een zonnedak enz.!? Dat zal wel weer ergens anders vermeld staan!? http://www.fordservicecontent.com/Ford_Content/vdirsnet/OwnerManual/Home/Index?bookcode=O36420&marketCode=WD&languageCode=NL&VIN=&userMarket=NLD&div=f
  14. Oke bedankt voor je bericht, zal eens kijken als de bedrading rvoor cc al aanwezig is,
  15. Haha toevallig
  16. ๐Ÿ™‹๐Ÿš—๐Ÿ‘
  17. In dat geval is het balen voor mij wanneer ik over zou gaan op een Fiesta mk8 wat betreft de tpms sensoren. Bedankt voor je toelichting.
  18. Mijn 44kw MK7 is net terug van een verblijf bij de garage nadat hij een storing gaf en op drie cilinders bleek te lopen. Het bleek dat in cilinder drie er twee kleppen kapot waren, waarvan er een was verbrand (was een stukje af). De boel is door een gespecialiseerd bedrijf gereviseerd en hij loopt weer als een zonnetje, maar ik vraag me toch af wat dit veroorzaakt kan hebben. De auto heeft namelijk nog geen 40000 gelopen (garantie is er helaas wel al af) en dan mag dit toch niet gebeuren? Volgens het revisiebedrijf zou het komen doordat ik vaak E10 benzine tank, maar volgens mij moet een auto uit 2012 daar toch gewoon tegen kunnen? Ik ga het nu maar niet meer tanken, maar toch. Verder ben ik ook niet bepaald een 'scheurder' en rij ik dus niet echt veel en krijgt de auto ieder jaar onderhoud bij een garage waar ik alleen maar hele goede ervaringen mee heb. Iemand enig idee wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn en hoe ik dit kan voorkomen? Zou, bijvoorbeeld, het softwarematige 'afknijpen' een rol kunnen spelen?
  19. Als je er led in gaat zetten moet je de behuizing los halen compleet, maar bij een lampenwissel moet je dat ook doen je komt er niet fatsoenlijk bij anders . Heb er led is gezet tot op vandaag geen spijt van, heb ondertussen alle gloeilampen vervangen door LED incl. handschoen vak
  20. Welkom op het forum
  21. Welkom.
  22. Ik weet niet van welke ford dealer je die informatie krijgt. Mij is op de cursus van introductie van de nieuwe fiesta verteld dat de nieuwe velgen zwaarder zijn uitgevoerd. Niet alleen het gewicht van de auto zelf maar ook die 10% meer grip moet zijn druk ergens op de weg kwijt en die druk gaat ook door de velgen. Het past wel en dat is ook het kromme. Officieel valt de nieuwe fiesta in een andere load index. (ik zou hier zelf ook niet veel mee doen, want het gaat meestal toch wel goed) Wat betreft de tpms sensoren, wij hebben het al gehad op de zaak. Sensoren waren niet in te leren op de auto. De vorige versie staat er een wit vierkantje op de sensor, bij de nieuwste is dat een driehoek geworden. Net zoals de trekhaak die niet onder de nieuwste mk8 st-line mag of fiesta met panorama dak. St-line zou ik niet zo bang voor zijn die kan het denk ik wel hebben, maar de fiestas met panorama dak zijn gevoeliger. Bij zware belasting van de trekhaak, zou de ruit kunnen springen. Maar er zullen toch mensen zijn die graag wat verkopen, dus ook dat zal wel gebeuren..
  23. Hoi Wesley v.w.b. chippen kan ik niet zien welk blok er in de MK7 zit maar verwacht dat dit wel mogelijk zal zijn. cruisecontrol inbouwen zal ook wel lukken, mits de bedrading aanwezig is dan zal je een ander stuur met de knoppen moeten kopen en b.v. via forscan activeren er zijn er meer op het forum die dit hebben gedaan.
  24. Welkom Erik
  25. Yesterday
  26. Welkom!
  1. Load more activity